امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

گردهمایی دانشجویان ورودی جدید مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد

گردهمایی دانشجویان ورودی جدید مرکز آموزش عالی کاشمر با حضور رئیس و مدیران و  کارشناسان حوزه های مختلف دانشگاه و دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی جدید در محل سالن همایش "دکتر مسیح دانشوری" این مرکز برگزار شد.

دکتر امین حسینی رئیس مرکز آموز عالی کاشمر طی سخنانی هدف از برگزاری این گردهمایی را آشنایی دانشجویان ورودی جدید با این مجموعه دانشگاهی و نیز آشنایی با ضوابط آموزشی، دانشجویی و رفاهی مرتبط با دانشجویان عنوان کرد.

وی در جمع پذیرفته شدگان جدید، ضمن تبریک به آنان و اهمیت آغاز دوره ای جدید در زندگی شان به بیان اهداف و راهبردهای کلان دانشگاه اشاره کرد و گفت: مرکز آموزش عالي کاشمر بعنوان تنها دانشگاه دولتي ميزبان دانشجويان در رشته هاي تربيت بدني، علوم و مهندسي کامپيوتر، مهندسي کشاورزي و مترجمي زبان مي باشد و اميد است با حس مسئوليت پذيري دانشجويان اين دانشگاه بتوانيم شاهد شکوفايي استعدادها و توانمندي بيش از پيش ايشان باشيم.

وی از آنان خواست با جسارت، شجاعت، پویایی و تلاش به ماجراجویی های بزرگ علمی دست زنند و برای حل مشکلات جامعه و اعتلای کشور ، امید را در خود تقویت کنند و  با اعتماد به نفس طرحی نو دراندازند.

گفتنی است در این گردهمایی دانشجویان ورودی جدید ضمن گفتگوی صمیمی با دکتر مازنی مدیر دانشجویی و دکتر عاقل مدیر دفتر کارآفريني و ارتباط با صنعت دانشگاه و مدير مرکز نوآوری و شتابدهی با مسائل و موضوعات انضباطی، با نحوه دریافت تسهیلات رفاهی(اسکان و تغذیه، وام و ...)، مرکز مشاوره و سلامت مرکز، تسهيلات حمايتي ثبت اختراع و راه اندازي کسب و کارهاي دانش بنيان و نحوه حمايت از دانشجويان آشنا شدند.

مرکز آموزش عالی کاشمر در سال ۹۰ با ۲۰ دانشجو در رشته مهندسی آب شروع به فعالیت کرد و  هم اکنون تعداد هزار دانشجو در 6 رشته  این مرکز مشغول تحصیل هستند.

علاوه بر مرکز آموزش عالی کاشمر، پنج واحد آموزش عالی دیگر با سه هزار دانشجو در شهرستان کاشمر فعالیت دارند.

دسته مطلب: