امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

پیام قدردانی سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرپرست  مرکز آموزش عالی کاشمر از حضور پرشور مردم بویژه جامعه دانشگاهيان و کارکنان اين مجموعه در راهپيمايي ۲۲ بهمن قدرداني کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر ، درپی خلق حماسه ی بی نظير مردم شريف  دیار ترشیز در مراسم راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن،  طی پیامی از حضور با شکوه مردم به ویژه دانشگاهیان ، اساتید و اعضای هیأت علمی و دانشجویان این مرکز قدردانی کرد. متن پیام بدین شرح است؛
«بسمه تعالی»
بار دیگر حضور پرشور و منسجم مردم، در صفوف به هم فشرده و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عظمت ملت شریف ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رساند .
 بر خود مي بالیم که خدمتگزار مردمي فهيم، هوشيار و هميشه در صحنه هستیم و خود امروز شاهد بودیم؛  مردم شریف دیارمان از تمامی اقشار و گروه هاي سني در بيست و دومين روز از بهمن ماه امسال، همچون سنوات گذشته با حضور حماسي و شور انگيزشان در راهپيمايي با شکوه ۲۲ بهمن عزم راسخ و اراده بلند ملت غيور ايران را به رخ دشمنان کشاندند.
حضور پرشکوه مردم کاشمر هم چون مردمان غیور سایر نقاط کشور در جشن بزرگ چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و گراميداشت يوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن نمايش  همبستگي، بصیرت و اقتدار و عظمت ملت ايران، پاسخي شايسته و قابل تامل به تمامي دشمنان نظام بود و اتحاد و انسجام آنان را به نمایش گذاشت.
ضمن قدردانی از این حضور حماسی،سلامتی، پیروزی و سربلندی مردم ايران  را از درگاه خداوند متعال آرزو دارم.
دکتر امین حسینی-
سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر
بهمن ۱۴۰۱