امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

پیام سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر در گرامیداشت حماسه ۹ دی

دکتر امین حسینی سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر در پیامی حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

بسمه تعالی

 امام علی (ع) در خطبه 153 نهج البلاغه فرمودند: انـسـان بـا بـصـیـرت کـسى است که بشنود و خوب بیندیشد و بنگرد و ببیند و از تجارب دنیا بهره گیرد، سپس در راه روشن حرکت کند.
در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، همواره ایام حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که حضور آگاهانه، اعجاب آور و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران در این صحنه ها، حماسه هایی ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز خلق کرده.
مردم ايران اسلامي در 9 دی ماه سال 88 در تجمع بزرگ عاشورایی خود بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و به قدرت هاي استكبار جهاني يادآور شدند كه ملتی قدر شناس بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در ادامه دادن راه شهيدان و امام شهيدان اهتمام جدی دارند.
مرکز آموزش عالی کاشمر در یوم الله نه دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام می‌دارد که با تبعیت محض از نائب امام عصر(عج) مقام عظمای ولایت، پرصلابت و پرقدرت و با روحیه جهادی و انقلابی در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و نقش خود را در عرصه فرهنگ، آموزش و پژوهش ایفا خواهد نمود.