امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

پیام تقدیر رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر از همکاران و عوامل اجرایی آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در کاشمر

دکتر هادی معماریان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور و رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در پیامی از زحمات کلیه همکاران و عوامل اجرایی در امر برگزاری آزمون سراسری دانشگاه ها در سال ۹۹ در این حوزه آزمون تقدیر و تشکر نمود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر متن پیام  بدین شرح است؛
"به نام خداوند جان و خرد"
خدا را شاکریم با همت والا و تلاش بی دریغ همه همکاران دانشگاه و عوامل اجرایی، فرهنگیان عزیز، عزیزان نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، پزشکان، کارکنان شریف دانشگاه آزاد و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، سپاه و بسیج، اطلاعات، شهرداری و بالاخص فرمانداری محترم آزمون سراسری دانشگاه‌ها در کمال نظم، آرامش و سلامت در کاشمر برگزار شد.
بی شک برگزاری منظم و دقیق این رویداد بزرگ علمی در شرایط کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، کاری بسیار خطیر بود؛لذا بر خود لازم می دانم از مساعی ارزشمند و مسئولیت پذیری همه همکاران سختکوش بخش های مختلف حوزه اجرا، حفاظت، پرسنل ادارات اوقاف و امور خیریه، هلال احمر، شبکه بهداشت‌ و درمان، آموزش و‌پرورش، نیروی انتظامی و همه عزیزان در امر برگزاری این رویداد بزرگ تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال سربلندی و موفقیت روز افزون همه را خواستارم. در پایان تشکر ویژه ای دارم از شخص فرماندار و معاون محترم سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان.
خداوند به همه خدمتگزاران نظام و کشور   سلامتی و توفیق عنایت فرماید.

هادی معماریان_ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور و رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر

دسته مطلب: