امروز سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

پیام تسلیت دانشگاهیان مرکز آموزش عالی کاشمر( دانشگاه دولتی) در پی شهادت تعدادی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه.

اساتید و کارمندان مرکز آموزش عالی کاشمر طی بیانیه ای، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رسیدن جمعی از مستشاران سپاه پاسداران را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران ۱۶۹)

حمله ارتش رژیم سفاک و منحوس صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه بیان کننده جنایت دیگری از هزاران جنایت انجام شده توسط این رژیم نامشروع بوده و سند دیگری از شکست های پی در پی این ظالمان متوحش و خونریز زمانه در غزه می باشد‌.

این حمله نقض صریح همه عرف ها و معاهدات بین المللی است که به موجب آنها سفارتخانه های ملل، حریم امن محسوب شده و هیچ طرفی حق ندارد آنها را درگیر منازعات نماید.

حمله خائنانه صهیونیست ها به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نشان از اوج ذلت و حقارت این رژیم پوشالی دارد و به حول قوه الهی، با سیلی های پی در پی و سخت جبهه مقاومت رو به رو خواهد شد.

بدین وسیله، ضمن محکوم نمودن این جنایت، شهادت سرداران رشید اسلام سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران ارشد نظامی ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی)، عموم مردم شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده محترم و مکرم شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حمله ددمنشانه شفای عاجل مسئلت می نماییم.

دانشگاهیان مرکز آموزش عالی کاشمر