امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403

پیام تبریک رییس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در پیامی آغاز سال تحصیلی را که با هفته دفاع مقدس تقارن دارد؛ به اساتید، دانشجویان و کارکنان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر ، متن این پیام به شرح زیر است:
در آستانه بهار علم ودانش وشروع فصلی دیگر از علم آموزی وپویایی وپژوهشگری آغاز سال جدید تحصیلی را به تمامی دانشگاهیان تبریک عرض می نماییم.
بدیهی است؛سال تحصیلی 1400-1399 به دلیل شیوع بیماری کرونا، متفاوت تر از سال های دیگر آغاز می شود. آنچه در ماه های اخیر، پس از شیوع این بیماری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور شاهدبودیم؛ تغییر مسیر آموزش کلاسیک به آموزش الکترونیکی و فائق آمدن بر شرایط بحرانی پیش آمده و موفقیت اساتید، دانشجویان، کارشناسان و کلیه مدیران آموزشی در کوتاه ترین زمان ممکن جهت ادامه بهینه امر آموزش دانشجویان بود.
امیدواریم با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی در شرایط ویژه کنونی، با عنایت خداوند متعال؛ همه ما بتوانیم با پذیرش مسئولیت، بیش از پیش، محیطی آرام، با نشاط؛و سرشار از سلامتی برای فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فراهم آوریم.
در پایان امید است؛ درسایه توجه حضرت حق، در سال تحصیلی جدید و به کمک شما دانشجویان پرتلاش؛ این توفیق را داشته باشیم که بتوانیم با بهره‌‌مندی از همه‌ی توان و با تلاشی خالصانه،و انگیزه‌ والای دانش طلبی، جهت ارتقای سطح علمی کشور عزیزمان ایران و رشد علمی سازنده و مفید نسل جدید گامهایی قوی برداریم.

هادی معماریان خلیل آباد
رییس مرکز آموزش عالی کاشمر
شهریور ۹۹