امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت روز کارمند

دکترهادی معماریان  با صدور پیامی، فرارسیدن چهارم شهریور "روز کارمند" را به کارکنان مرکز آموزش عالی کاشمر تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، دکتر هادی معماریان، رئیس مرکز آموزش عالی کاشمربا صدور پیامی، روز کارمند را به کارکنان این مرکز تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:
"به نام خداوند لوح و قلم"
چهارم شهریور، روز کارمند را به کارکنان پرتلاش و فرهیخته مرکز آموزش عالی کاشمر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
بدون شک، مرکز آموزش عالی کاشمر به پشتوانه نیروی انسانی متعهد و متخصص خود توانسته طی قریب یک دهه فعالیت، نقشی مؤثر و کارآمد در عرصه آموزش عالی منطقه ترشیز داشته باشد که این مهم مرهون ممارست کارکنان عزیز، در کنار سایر ارکان و بخش‌ها برای به بار نشستن میوه این نهال نوپا و انجام مسئولیت اجتماعی دانشگاه است.
از این رو، روز کارمند فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاش‌های صادقانه همکاران گران‌قدر قدردانی کنم که حقیقتاً نقش مهم و مؤثری در پیشرفت و توسعه علمی  مرکز آموزش عالی کاشمرایفا می‌کنند و حفظ کرامت انسانی آنان را وظیفه خود می‌دانم و اعتقاد دارم حمایت از نیروی انسانی کارآمد، یکی از پایه‌های موفقیت این مجموعه است.
امیدوارم بتوانیم با تلاشی مضاعف و اراده‌ای منسجم، در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های  مرکز آموزش عالی کاشمر قدم‌های مؤثر برداریم که مطمئناً در رسیدن به نقطه مطلوب‌تر و ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان اثرگذار خواهد بود.
این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان معزز رجایی و باهنر و تبریک مجدد روز کارمند به همه همکاران گرامی، برای آنان از درگاه پروردگارتوانا، آرزوی سلامتی، بهروزی و موفقیت روزافزون دارم.

هادی معماریان خلیل آباد
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر
شهریور ماه 99

دسته مطلب: