امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد غیبت 21 درصدی داوطلبان کنکور ارشد در حوزه مرکز آموزش عالی کاشمر

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور کارشناسی ارشد در مرکز آموزش عالی کاشمر طی روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه با ثبت بیش از 21 درصد غیبت در ساختمان آموزشی، سالن ورزشی و سالن همایش مرکز آموزش عالی کاشمر و ساختمان آموزشی جهاد دانشگاهی و با رعایت فاصله بيش از 1.2 متری میان هر صندلی برگزار شد.
دکتر هادی معماریان خلیل آباد در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، در خصوص برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد طی سه روز گذشته در این مرکز، اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد در تمام کشور بیش از ۶۹۴ هزار، در خراسان رضوی حدود ۴۹ هزار، و در کاشمر 1153 داوطلب داشت که در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه برگزار شد.
وی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد به غیر از حوزه مشهد، در شهرستان‌های تربت حیدریه، سبزوار، قوچان، کاشمر، گناباد و نیشابور نیز برگزار شد؛ گفت: بنا به دستورالعمل‌های ابلاغي سازمان سنجش چیدمان صندلی‌ها با رعایت فاصله بيش از 1.2متر انجام شد.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص شرایط برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد برای مبتلایان به کرونا و داوطلبان مشکوک در حوزه برگزاری آزمون گفت: در طي مدت برگزاري آزمون با پايش هايي که توسط کارشناسان بهداشت و پزشک مستقر انجام شد هيچ گونه مورد مشکوک به کرونا گزارش نگرديد. دکتر معماريان بيان داشت که در اين آزمون از تونل ضدعفوني کننده و دستگاه هاي اتوماتيک ضدعفوني دست بهره گرفته شد و قبل از هر مرحله از آزمون، کليه مکان ها و سالن ها ضدعفوني و گندزدايي شد.
وی ضمن تشکر از تمامی مسئولان و پرسنلی که در برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در مرکز آموزش عالی کاشمر همکاری کردند، ادامه داد: نگران بودیم که با توجه به شرایط کرونا، برخی از پرسنل برگزاری آزمون، برای همکاری با دانشگاه برای برگزاری کنکور امتناع کنند که این اتفاق رخ نداد و در این خصوص خوشبختانه موردي نداشتیم.

دسته مطلب: