امروز يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

سیاست سازمان امور دانشجویان توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر است

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: در دوره جدید سیاست اداره امور دانشجویان، توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی کاشمر، دکتر سید فردین تقی‌زاده در بیست و نهمین نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و در تالار رودکی این دانشگاه برگزار شد، با اذعان به اینکه سعی و تلاش ما معرفی توانمندی های دانشجویان شاهد و ایثارگر است و در این راستا جشنواره ها و المپیادهای علمی، فرهنگی و ورزشی طراحی و اجرا می شود، اظهار داشت: در کنار معرفی ظرفیت دانشجویان در زمان حضور در محیط دانشگاه به دیگران، باید به منظور کاهش ضعف های دیگر برنامه ریزی انجام شود.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با اشاره به تشکیل اتاق فکر  در دانشگاه ها و وزارت علوم، بر راه اندازی کانون های فرهنگ و ایثار در محیط دانشگاه هم تاکید کرد و خاطر نشان کرد: در دوره جدید سیاست اداره امور دانشجویان بر توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر است، لذا ضروری است با برنامه ریزی و اطلاع رسانی زمینه حضور ومشارکت دانشجویان را در برنامه های مختلفی که برگزار می شود، فراهم کرد.

در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با تاکید بر اینکه این انقلاب با اراده خداوند شکل گرفته است، گفت: اگرچه در اغتشاشات اخیر شاهد دشمنی و فتنه انگیزی برای بازگشت به گذشته بودیم و در این مسیر دشمن نقشه های حساب شده و دقیقی طرح ریزی کرده بود، اما خوشبختانه مردم کشورمان با اعتقاد الهی در مقابل فتنه انگیزان ایستادندو نقشه آنان را نقش بر آب کردند. حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی تاکید کرد: امروز وظیفه و تکلیف در دانشگاه ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار زیاد است لذا باید دانشجویان شاهد و ایثارگر علمدار این حرکت باشند.

در این نشست که چهار کارگاه با موضوعات مختلف نیز برگزار شد، دکتر هادی دهقان نیز به نمایندگی از مرکزآموزش عالی کاشمر نیز حضور داشت.

دسته مطلب: