امروز يكشنبه 16 ارديبهشت 1403

راه اندازی دو مدرسه مهارتی کارآفرینی و تجارت الکترونیک به همت مرکز آموزش عالی کاشمر

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: همزمان با ورود دانشجویان از مهرماه  جهت فعالیت دو مدرسه مهارتی کارافرینی و مهارت افزایی و مدرسه مهارتی بازارهای مالی و تجارت الکترونیک، برنامه ریزی شده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، دکتر هادی معماریان درچهارمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری کاشمر که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد؛ افزود:  این دو مدرسه مهارتی، در راستای تحقق سند راهبردی مرکز اموزش عالی کاشمر و با هدف کارافرینی و اشتغالزایی فعال می شوند.
معماریان اظهار داشت: تلاش ما حرکت به سوی دانشگاه‌های نسل سوم است و با گذر از دانشگاه‌های نسل اول (آموزش محور) و نسل دوم (پژوهش محور) برای رسیدن به دانشگاه‌های کارآفرین، با هدف تولید ثروت تلاش می‌کنیم.
وی گفت: پیچیدگی دنیای معاصر، گسترش ارتباطات و تغییر نسل و سبک زندگی ما را بیش از گذشته با این مهم روبه‌رو کرده که باید دانشجویان را مهارت‌های مختلف آشنا نمود.
وی ابراز کرد: خوشبختانه با فعالیت مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز، به عنوان زیرمجموعه مرکز آموزش عالی کاشمر، در راستای مسئولیت اجتماعی خویش در زمینه توسعه فناوری، اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی تخصصی و محیطی مناسب برای استقرار شرکت‌های فناور کوچک و متوسط اقدام شده است.

دسته مطلب: