امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403

تقدیر ریاست دانشگاه از عوامل اجرائی کنکور سراسری نوبت دوم

بسمه تعالی
هرآنکس خدمت جانان به جان کرد                به نیکی نام خود را جاودان کرد

خداوند متعال را شاکرم که با همت والا و تلاش بی دریغ همه همکاران و عوامل اجرایی، شاهد برگزاری منظم، باآرامش و در کمال سلامت بزرگترین رقابت علمی کشور یعنی آزمون سراسری  در سال 1402 بودیم، نمونه ای از نمود عینی همدلی و همزبانی بوده که افتخار دیگری را بر افتخارات تنها دانشگاه دولتی خطه ترشیز افزود.
بدون تردید برگزاری این آزمون با حجم گسترده و پرشمار داوطلبان، وظیفه ای خطیر و کاری بسیار حساس است که نیاز به برنامه ریزی گسترده و مساعی بسیار دارد به ویژه اینکه مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان حوزه مرکزی شهرستان مسئولیت برگزاری این آزمون را بر عهده داشت.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم، از تلاش و همت ارزشمند و مسئولیت پذیر تمامی همکاران سختکوش در بخش های آموزش، حراست، خدمات، تاسیسات، فناوری، نقلیه این مرکز و کارکنان و مسئولین ارجمند و گرامی در دانشگاه پیام نور، آموزش و پرورش شهرستان و سایر ادارات محترم که در این امر مهم این مرکز را یاری رسانده اند، تقدیر و تشکر نمایم.
به‌یقین پاداش زحمات خالصانه‌ی همه شما عزیزان نزد خداوند متعال محفوظ است و مردم فهیم ترشیز، قدردان تلاش و کوشش ارزنده تان هستند. از درگاه ایزد منان برای تان تندرستی، بهروزی و موفقیت روزافزون آرزومندم.
 دکتر امین حسینی
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر