امروز دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

بیانیه مرکز آموزش عالی کاشمر( دانشگاه دولتی) به مناسبت روز جهانی قدس

مرکز آموزش عالی کاشمر در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امسال نیز در روز قدس همگام با اقشار مختلف ملت در سراسر کشور شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرخواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی، در متن بیانیه آمده است:

"روز قدس فقط روز فلسطین نیست، بلکه روز امت اسلامی است" (مقام معظم رهبری)

روز قدس، روز خروش آزادگان جهان علیه صهیونیست‌های مستکبر و نظام سیاسی نامشروع، ظالمانه و تبهکارانه آنان است.

روز قدس، روز تجلی عزم و اراده ملتی است که با تقدیم جوانان و فرزندان خود، چهره کریه صهیونیسم و هم پیمانان جنایتکار آن را عیان نموده و بازی های رسانه ای و ادعاهای دروغین حقوق بشری و انسان دوستی آنان را پوچ و بی معنا ساخته است. به تعبیری، روز قدس نماد دفاع از ملت مظلوم فلسطین است اما در نگاه دقیق و عمیق رهبر معظم انقلاب، روز قدس نماد مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه و استکباری است و به معنای دقیق کلمه، دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و راهپیمایی روز قدس بنوعی صف آرایی حق در برابر باطل، و عدل در مقابل ظلم است. دفاع از حقیقت و مبارزه با ظلم سیستماتیک استکبار جهانی، تکلیفی شرعی، مسئولیتی اجتماعی، و وظیفه ای اخلاقی برای همه آزادگان و مسلمانان جهان است.

آرمان رهایی فلسطین عزیز از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی در شمار آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مردم مومن و انقلابی ایران است و تا آزادی کامل قدس شریف به عنوان سیاستی برگشت ناپذیر ادامه خواهد یافت.

جنایات چند ماهه اخیر رژیم نامشروع اسرائیل در غزه، ضرورت اتحاد ملت ها و کشورهاي مسلمان منطقه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را بیش از پیش آشکار ساخته است و اين مناسبت، فرصتي ارزشمند براي تقويت وحدت و نقش ما در تثبيت اهداف عالي انساني و اسلامي ملت‌هاي صلح طلب را مهيا نموده است.

امروز سران این رژیم جبار و جلاد به رغم میل باطنی باید بپذیرند که جهان در حال تحولی شگرف و تغییراتی اساسی به نفع اردوگاه مسلمانان و مظلومان عالم است و دیری نخواهد پایید که نام این رژیم منحوس از دفتر روزگار حذف خواهد شد.

در روز قدس، ما دانشگاهیان مرکز آموزش عالی کاشمر همراه با مردم شریف ایران اسلامی و همه آزادی خواهان جهان از اشغالگری و ظلم رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام انزجار نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان بویژه سرداران رشید اسلام سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی و ۵ تن از افسران همراه آنان که در حمله اخیر ارتش رژیم سفاک و منحوس صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شدند با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نموده، و با پیوستن به سیل خروشان راهپیمایی عظیم روز قدس به مثابة کانون تجلی «کونوا لِلظالِمِ خَصماً و لِلمَظلومِ عَوناً» یکصدا و همدل با همه استکبارستیزان عالم، سیلی می شویم برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و نظام سلطه.

دانشگاهیان مرکز آموزش عالی کاشمر