امروز جمعه 14 ارديبهشت 1403

بیانیه سرپرست و دانشگاهیان مرکز آموزش عالی کاشمر در محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی

بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ(آل عمران۵۴)
 
پارلمان اروپا با واکنش عصبی به شکست خویش در جنگ ترکیبی و پیچیده غرب علیه ملت ایران، سند شکست خود را با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امضاء کرد. سیاستمداران اروپا به درستی بار دیگر به شکست کامل خود در برابر ملت ایران پی برده و به خوبی اقتدار، عقلانیت و هوشمندی سپاه را فهم کرده اند. اما آنچه را هرگز نفهمیده و ظاهراً از درک آن عاجز هست، علت اصلی شکست سیاست خود در ایران اسلامی و جهان اسلام است.  
 
این درحالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه غرب را تحسین کرده اما علت عدم موفقیت آن‌ را در محاسبات غلطی توصیف فرمودند که غربی ها در شناخت از ملت ایران و مسئولان آن مرتکب شدند.   
مشکل اصلی مقامات غربی ظاهرا در اینجاست که بجای اذعان به شکست‌های خویش و اصلاح روش های غلط خویش در قبال انقلاب اسلامی ، همچنان بر طبل خصومت و خشونت کوبیده و بر مسیر انحرافی خویش ادامه می دهد.

واقعیت آن‌ است که سپاه پاسداران نقش بزرگی در ناکامی دشمن در جنگ ترکیبی داشته اما علت آن نه تنها سرکوب اغتشاش نبوده بلکه دفاع از مردم و امنیت آنها بود و این مردم بودند که با حضور در تشییع جنازه شهدای امنیت و راهپیمایی‌های محکومیت آمیز علیه اغتشاشگران به ویژه حضور میلیونی در 13 آبان به مدافعان امینت دلگرمی داده و قدردان زحمات آنها بوده اند.
 
  اتحادیه اروپا و کشورهای استعمارگر بدانند که این اقدام همچون سایر دسیسه‌ها و خیانت‌ها و جنایات آنان علیه ملت بزرگ ایران شکست بزرگ دیگری برای آنها و نظام سلطه محسوب خواهد شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم آگاه و نیروهای مقتدر و با صلابت نظامی خویش، مسیر پیشرفت و توسعه خود را با شتاب بیشتری طی خواهد کرد.
 
  ما دانشگاهیان مرکز آموزش عالی کاشمر ضمن محکوم نمودن اقدام اتحادیه اروپا و حمایت قاطع و همه‌جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،اقدامات و فعالیت های این نهاد مقدس و مردمی را ضامن پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربلندی مردم آزادیخواه ایران اسلامی و همه مردم مظلوم و ستمدیده کشورهای منطقه و جهان می دانیم و همچون امام راحل (ره) اعتقاد داریم که اگر سپاه نبود،کشور هم نبود.