امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403

اولین جلسه شورای راهبری مرکز نوآوری در بستر فضای مجازی برگزار شد

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز از تشکیل اولین جلسه شورای راهبری مرکز نوآوری در بستر فضای مجازی و تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی درخصوص برگزاری رویدادها و فعالیت‌های مرکز در سال ۹۹ خبر داد.
دکتر مجید عاقل در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل  مرکز آموزش عالی کاشمر  اظهار داشت: دراین جلسه اعضای شورای راهبری مرکز به تغییر روند برنامه های مرکز در بستر کرونا تاکید داشتند.
وی با بیان اینکه در راستای برنامه‌ریزی مطلوب با ایجاد شرایط خاص به علت شیوع بیماری کرونا در سال جدید تلاش کردیم رویدادهای مختلفی را متناسب با شرایط جدید برنامه ریزی کرد، افزود: پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز درنظر دارد دوره هایی متناسب با وضعیت شرایط اقتصادی  جامعه در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خویش برگزار نماید.
عاقل اظهار داشت: در اولین گام، مرکز نوآوری ترشیز درنظر دارد دوره آشنایی با بورس را برگزار کند و در زمینه بازار و کارآفرینی  در بستر مجازی و اقدام به برگزاری  دوره های آموزشی  نماید.
وی گفت: تصمیم گیری برای زمان  برگزاری استارتاپ ویکند ترشیز به تصمیم ستاد ملی کرونا و مهیا شدن شرایط برگزاری این دوره  به ماه های آینده موکول شد.
وی با اشاره به برنامه های  هسته های نوآور و اعضای اتاق فکر مرکز نواوری ترشیز در حوزه فعالیتهای اقتصادی منطقه و دیجیتال مارکتینگ گفت: هسته های نوآور مرکز در حال تهیه دو اپلیکیشن در زمینه  خرید انلاین از منزل و پرداخت هزینه بدون استفاده از  کارت هستند که با فراهم شدن زیرساختهای لازم به زودی قابل استفاده است.
گفتنی است؛ در حال حاضر شش  هسته نوآور در مرکز نواوری ترشیز فعالیت دارند.

دسته مطلب: