امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403

اطلاعیه شماره ۱ ازمون کارشناسی ارشد سال ۹۹

 براساس ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوشته روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه مورخ 16، 17و 18 مرداد ماه تعیین شده؛ لذا داوطلبان گرامی ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما براساس آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر داوطلبان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید.

1- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه داوطلبان آزمون:

همه داوطلبان آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 14/05/99 به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل نمایند.

2- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا:
به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 2/5/99 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز پنجشنبه مورخ 9/05/99 لغایت جمعه مورخ 10/05/99 با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. داوطلباني كه اين فرم را تكميل نمايند براساس دستورالعمل‌هاي وزارت بهداشت از ساير داوطلبان جدا شده و آزمون آن ها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

   3- داوطلبانی که جهت حضور در محل برگزاری آزمون باید مسافت طولانی طی نمایند نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش دقت نمایند.

  4- خانواده ها از حضور و تجمع در محل آزمون جهت بدرقه و استقبال از داوطلبین خودداری نمایند.

  5- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه، پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

 دکتر هادی معماریان خلیل آباد
رئيس مرکز آموزش عالي کاشمر و
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش

دسته مطلب: