دکتر هادی معماریان ریاست مرکز آموزش عالی کاشمر و نماینده تامالاختیار سازمان سنجش کشور در شهرستان کاشمر، ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در پنجمين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي #اجرايي_كشور در سال 1397 ثبتنام نمودهاند، اعلام نمود این آزمون در صبح روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور بیش از ۱۹۰۰ داوطلب با مشارکت ۵۹ درصدی خانمها در پنج حوزه به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد گردید.
اطلاعات قابل توجه داوطلبان این آزمون به شرح ذیل میباشد که امید است با همکاری دانشگاهها، سازمانها و نهادهای مرتبط همانند کنکور سراسری، آزمون به شایستگی برگزار گردد.
الف – نحوه و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
كارت شركت در آزمون كليه داوطلبان از روز سه شنبه 97/04/12 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامهاي (نام، نامخانوادگي، كد ملي، سال تولد و …) و يا اطلاعات ثبتنامي (شماره پرونده و كد پيگيري و …) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند.
بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نميشود، لازم است با مراجعه به پايگاه اطلاعرساني اين سازمان و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت نام اقدام نمايد.
لازم به ذكر است اين امكان براي داوطلباني فراهم مي باشد كه در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلباني كه اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام نمايند.
محل برگزاری آزمون استخدامی ۹۷ دستگاههای اجرایی شهرستانهای کاشمر، خلیلآباد، بردسکن و مهولات، در مراکز #آموزش_عالی_کاشمر و جهاد دانشگاهی کاشمر، دانشگاه پیام نور کاشمر، هنرستانهای استقلال و مدرس خواهد بود.
ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5، 6، 7، 11، 12، 13، 14، 15، 18 و 19 (شامل نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملي، دين، سهميه 5 درصد ايثارگران، نام دستگاه اشتغال، داوطلب بومي، حالت بومي، نوع بومي، تاريخ فارغ التحصيلي و معدل آخرين مدرك تحصيلي) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 97/04/15 منحصراً به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند و در صورتي كه نسبت به بندهاي 3، 8، 9، 16، 17، 20، و 21 (جنس، معلوليت، نيازمند منشي، مقطع تحصيلي، عنوان رشته تحصيلي و اولويت انتخابي) تفاوتي مشاهده نمودند ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده اين سازمان مستقر در باجهي رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمايند.
2- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله؛ فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده اين سازمان مستقر در باجهي رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي ميگردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتنام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
تذكر 1: داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه 25 درصد ايثارگران توجه داشته باشند چنانچه نسبت به بند 10 كارت شركت درآزمون (سهميه 25 درصد ايثارگران) معترض هستند ميبايست تا روز شنبه مورخ 97/04/16 با مراجعه به ادارات اشتغال و كارآفريني بنياد شهيد و امور ايثارگران مراكز استان مربوطه جهت تعيين وضعيت سهميه ايثارگري خود اقدام نمايند.
تذكر 2: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي سايت قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.
ج – آدرس و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون
نماينده اين سازمان در روزهاي چهارشنبه مورخ 97/04/13 و پنجشنبه مورخ 97/04/14 صبحها از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 الي 18:00 در باجهي رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از داوطلباني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان مي گردند، شهرستانهاي محل برگزاري آزمون به شرح جدول شماره 1 ميباشد كه آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره 2 مشخص گرديده است.
مزید اطلاع اینکه در شهرستانهای کاشمر، خلیلآباد، بردسکن و مهولات، حوزه رفع نقص در محل دانشگاه دولتی کاشمر واقع در بلوار سیدمرتضی، جنب مسکن مهر در نظر گرفته شده است.
د ـ تذكرهاي مهم
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
2- فرآيند برگزاري آزمون ساعت 8:30 (هشت و سي دقيقه) صبح روز جمعه 97/04/15 ميباشد.
3- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني براي آزمون رأس ساعت 8:00 (هشت) صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.
4- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.
5- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشينحساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري كه بخشي از آن در بند «ه» آمده است، رفتار خواهد شد.