امروز دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

آشنایی با رشته های مرکز آموزش عالی کاشمر در یک همایش مجازی

همایش انتخاب آگاهانه به منظور آشنایی با رشته های دانشگاهی ویژه داوطلبین آزمون سراسری سال 1400با تلاش معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر و مدیران گروه رشته های این مرکز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 مرداد ماه امسال به صورت مجازی برگزار شد . 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر در این همایش روز سه شنبه از ساعت 
سه شنبه 19مرداد ماه از ساعت10 همایش نیاز امروز و فرداری کشور به منظور معرفی رشته علوم و مهندسی آب توسط دکتر میثم مجیدی و دکتر عطاءا... جودوی  برگزار شد. و در ساعت 11 نیز همایش ارتباط با جهان به منظور معرفی رشته مترجمی زبان انگلیسی توسط دکتر بهارمن و خانم موحد برگزار شد  
چهارشنبه 20 مرداد ماه نیز از ساعت 10  به منظورمعرفی رشته  علوم ورزشی همایش "تندرستی و نشاط نیاز نسل امروز توسط اعضای هیئت علمی و مدیر گروه  دکتر ناظمی، دکتر مازنی و دکتر رشیدی به صورت مجازی برگزار شد .
همچنین در ساعت 11 نیز همایش کارآفرینی و ظرفیت بالای استارتاپی به منظور معرفی رشته علوم و مهندسی کامپیوتر به حضور مدیر گروه این رشته خانم دکتر قومنجانی  و خانم مهندس آسوده و مهندس قومنجانی و با حضور دو دانشجوی سال چهارم رشته علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر مرکز برگزار شد. 
گفتنی است؛ در این همایش، رشته‌های تحصیلی دوره کارشناسی مرکز آموزش عالی کاشمر  شامل علوم و مهندسی آب، علوم ورزشی، مترجمی زبان انگلیسی و علوم و مهندسی کامپیوتر توسط مدیران گروه رشته و اساتید با تجربه‌ معرفی شدند و داوطلبان سؤالات خود را در خصوص هر یک از رشته‌ها با اساتید در میان گذاشتند.

دسته مطلب: