دانشجوی گرامی با توجه به اختلال در سامانه ثبت نام مجازی لطفا مدارکی را که اسکن نموده اید تا ۱۲ مهرماه به شماره همراه ۰۹۳۶۰۱۰۴۴۸۱ در پیامرسان بومی سروش یا تلگرام یا واتساپ و یا پست الکترونیکی (ir707an@iran.ir)ارسال نمایید.
با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا و ضمن توصیه به ماندن در خانه می توانید با استفاده از تلفن همراه از مدارک عکس با کیفیت مناسب تهیه و ارسال نمایید.
بعد از تایید مدارک توسط کارشناسان مرکز پرتال دانشجویی شما (سامانه پویا) از راکد به جاری تبدیل و انتخاب واحد توسط کارشناسان مرکز انجام خواهد شد (منتظر دریافت پیامک باشید و از مراجعه و تماس با دانشگاه خودداری نمایید.)
شروع کلاسهای مجازی از شنبه ۱۷ مهرماه می باشد.
مدارک مورد نیاز برای ارسال:
1) شناسنامه صفحه اول
۲) کارت ملی (فقط رو)
۳) اصل آخرین گواهی دریافتی از مدرسه به شرح ذیل:
1-۳) دانش آموزان فارغ التحصیل نظام قدیم سال ۶۹ و ماقبل اسکن اصل گواهی چهارساله متوسطه نظام قدیم
2-۳) دانش آموزان فارغ التحصیل نظام جدید سال ۷۰ تا ۹۷ اسکن گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی
3-۳) دانش آموزان فارغ التحصیل نظام ۳-۳-۶ سال ۹۸ به بعد اسکن گواهی دیپلم
۴) کارنامه (ریز نمرات) دریافتی از مدرسه به شرح ذیل:
1-۴) دانش آموزان فارغ التحصیل نظام قدیم سال ۶۹ و ماقبل اسکن کارنامه (ریز نمرات) چهارساله متوسطه نظام قدیم
2-۴) دانش آموزان فارغ التحصیل نظام جدید سال ۷۰ تا ۹۷ اسکن کارنامه (ریز نمرات) دیپلم و پیش دانشگاهی
3-۴) دانش آموزان فارغ التحصیل نظام ۳-۳-۶ سال ۹۸ به بعد اسکن کارنامه (ریز نمرات) دیپلم
۵) اگر کارت معافیت از خدمت یا پایان خدمت دارید اسکن نمایید. (در غیر اینصورت نیازی نیست)
۶) اگر کارمند هستید اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی بدون قید و شرط
با توجه به تعداد زیاد دانشجویان قبولی مهرماه در این مرکز و حجم بالای تماس ها و در راستای پاسخگویی به مشکلات شما می توانید سوالات خود را به روش های زیر مطرح و پاسخ ها را در اسرع وقت دریافت نمایید:
ارسال پیامک به شماره ۰۹۳۷۵۸۰۹۵۴۲
ارسال پیام به نام کاربری: sapp.ir/i707r