امروز يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

دیدار رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به همراه نماینده محترم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی کاشمر، دکتر حسینی رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر  به همراه دکتر دهقان مدیر امور اداری و پشتیبانی و جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای جواد نیک بین نماینده محترم مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با آقایان دکتر زلفی گل، دکتر عموعابدینی  معاون آموزشی وزارت عتف و دکتر فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دیدار کردند.
در این نشست دکتر حسینی ضمن پیگیری امور مربوط به ساخت پردیس کشاورزی مرکز، به تشریح وضعیت کنونی، قابلیت ها و نیز افق پیش روی مرکز آموزش عالی کاشمر  پرداخت. وی همچنین به چالش های دانشگاه اشاره کرد و در راستای برطرف کردن مشکل عدم وجود ساختمان تملیکی برای مرکز و آمایش مجدد رشته های مرکز، خواستار حمایت و مساعدت همه جانبه وزارت علوم شد.
حجت الاسلام نیک بین نیز ضمن اشاره به قابلیت های فراوان منطقه ترشیز از مقام عالی وزارت خواستار توجه و حمایت ویژه نسبت به مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان یک دانشگاه نوپا و در حال توسعه، شد.
وزیر محترم علوم نیز  در خصوص انجام مساعدت های لازم جهت برطرف نمودن مشکلات و چالش های مطرح شده و همچنین در راستای دست یافتن به جایگاه مناسب و در خور مرکز آموزش عالی کاشمر، دستورات و رهنمودهای لازم را مبذول داشت.