امروز جمعه 14 ارديبهشت 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر( دانشگاه دولتی) به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دکتر امین حسینی رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر با صدور پیامی ضمن تجلیل از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند برقراری امنیت و توسعه کشور، این روز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام دکتر حسینی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی( ره) اقدامی بنیادین و فرخنده در تاریخ ایران است. دوم اردیبهشت ماه، آغازگر تشکیل نهادی مقدس است که در سایه روحیه انقلابی و معنویت، در بیش از چهار دهه گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار و امنیت کشور خوش درخشیده است؛ همان گونه که اقدام مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله موشکی و پهپادی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

مشارکت در توسعه کشور و همراهی در توسعه علمی، از جمله دستاوردهای دیگر این مولود خجسته انقلاب اسلامی است و لذا همگان امروز اذعان دارند که این نهاد انقلابی با وفاداری به فرامین امامین انقلاب اسلامی، نقش محوری در اقتدار، امنیت پایدار و توسعه کشور دارد و سرمایه ارزشمندی برای ملت ایران می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و پاسداران غیور تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره شاهد حضور پرشور و حماسی پاسداران قهرمان کشور در عرصه دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی باشیم.

دکتر امین حسینی

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر