امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403

جشنواره ورزشی پاییزه دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد

مسئول تربیت بدنی و امور فوق برنامه مرکز آموزش عالی کاشمر از پایان یافتن جشنواره ورزشی پاییزه در این مجموعه دانشگاهی خبر داد.

دکتر مهدی ناظمی در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: جشنواره ورزشهای همگانی پاییزه به صورت درون دانشگاهی در دو بخش دانشجویان دختر و پسر به مناسبت گرامیداشت هفته دانشجو در قالب مسابقات ورزشی انفرادی و گروهی، اردوهای کوهپیمایی و طبیعت گردی یک روزه داخل شهرستان و اردوی ورزشی تفریحی سرزمین موج های آبی در مشهد مقدس تدارک دیده شد. وی افزود: مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز، والیبال، آمادگی جسمانی و طناب زنی با استقبال خوب دانشجویان برگزار شد.

دکتر ناظمی اظهار داشت: مجموعه تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه در راستای برنامه های سالانه خود و به منظور ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی و همچنین ایجاد حس سر زندگی و نشاط در بین دانشجویان اقدام به برگزاری جشنواره ورزشی درون دانشگاهی پاییزه نمود. وی یادآورشد؛ در این جشنواره در بخش دختران در رشته تنیس روی میز با شرکت 16 نفر، خانم ها زینب صفری و الهه جلالی به عناوین اول و دوم دست یافتند. در رشته آمادگی جسمانی نیز از بین 11 شرکت کننده، خانمها مهناز آتش‌برگ، ماهدخت خوزستانی و عاطفه دلدار موفق شدند عناوین اول تا سوم را کسب نمایند.

وی افزود: در رشته والیبال چهار نفره دختران نیز، چهار تیم حضور داشتند که در پایان مسابقات، تیم (ب) با حضور خانمها اسما عباسی، سمانه شهرآبادی، زهرا قالیبافان، معصومه نخعی، سمیرا عبداله زاده و ساجده رحمانی عنوان اول را به دست آورد. در رشته طناب زنی دختران هم از بین 15 شرکت کننده، خانم فائزه پورتقی مقاوم اول را به دست آورد. وی گفت: در این جشنواره در بخش پسران، در رشته تنیس روی میز از بین 24 شرکت کننده آقایان سبحان حیدری و حسین زارع به عناوین اول و دوم دست یافتند. به گفته دکتر ناظمی در رشته آمادگی جسمانی نیز از بین تعداد 13 شرکت کننده، آقایان رضا سرباز مقام اول، امیر گلستانی مقام دوم و محمد مرادی مقام سوم را کسب نمودند.در رشته والیبال چهار نفره پسران نیز 5 تیم حضور داشتند که در پایان مسابقات تیم سامورایی با حضور مسعود پورمحمد، سعید صادقی، رضا علی نژاد، علی شوقی، علی خاکشور و محمد جواد سبزه عنوان اول را به دست آورد و در رشته طناب زنی پسران هم از بین 10 شرکت کننده، آقای محمد مرادی موفق به کسب مقام اول شد.