سومین همایش ملی برند در ورزش همانند دو همایش قبلی، در راستای ماموریت دبیرخانه برند در ورزش که همانا توسعه و کاربرد علم برند در صنعت ورزش می باشد در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید.
در این همایش رونمایی از چندین برند جدید در حوزه ورزش انجام گرفت و با رویکردی کاملا علمی و حرفه ای به ارزیابی و انتخاب برندهای برتر ورزشی پرداخته شد که این اقدام شروعی حرفه ای برای ایجاد رقابتی حرفه ای در صنعت ورزش بود.
اساتید کشوری در حوزه برند، تعدادی از مسوولان و مدیران استانی و دانشجویان علوم ورزشی از جمله مهمانان این همایش بودند که آن دکتر مهدی ناظمی درخصوص برند شخصی ورزشکاران حرفه ای بعنوان اولین سخنران مطالبی را ارائه نمود.
مرکز آموزش عالی کاشمر – گروه علوم ورزشی