✍️ مقاله دکتر محمدرضا فرنگی، عضو هیات علمی رشته آموزش زبان انگلیسی مرکز آموزش عالی کاشمر (دانشگاه دولتی) با همکاری پروفسور ناصر رشیدی استاد تمام دانشکده زبان و ادبیات های خارجی دانشگاه شیراز و دکتر علی حسینی استادیار دانشگاه علوم پزشکی در نشریه The Qualitative Report از انتشارات بین المللی و معتبر دانشگاه NOVA SOUTHEASTERN UNIVERSITYدر کشور آمریکا (Florida) و با درجهبندی Q2 (JCR) به چاپ رسیده است.
این پژوهش با عنوان
Exploring Technology-Enhanced Learning: A Comparative Study of Online and Offline Interactive Practices in the Iranian Higher Education System
به بررسی مقایسهای یادگیری تقویتشده با فناوری در سیستم آموزش عالی ایران میپردازد و به طور خاص تعاملات موجود در محیطهای آموزشی آنلاین و آفلاین را با هم مقایسه میکند. هدف اصلی این مطالعه، تحلیل کیفیت و میزان تعامل بین دانشجویان، اساتید و محتوا در هر دو بستر است تا نقاط قوت و ضعف هر یک در زمینهی منحصربهفرد ایران شناسایی شود. یافتههای این تحقیق میتواند به طراحی مدلهای آموزشی تلفیقی (ترکیب آنلاین و آفلاین) کارآمدتر و توسعه راهبردهای آموزشی مناسبتر برای بهبود تجربه یادگیری در دانشگاههای ایرانی بینجامد.
🔗 لینک مقاله: