مرکز آموزش عالی کاشمر →

  • صفحه اصلی
  • ریاست

    واحد ریاست

    ریاست مرکز

    • اخبار و اطلاعیه های ریاست
    • درباره ریاست

    حراست

    روابط عمومی و امور بین الملل

    توسعه و فناوری اطلاعات

    مدیریت فرهنگی و اجتماعی

    مرکز رشد و واحدهای فناور

    گروه نظارت و ارزیابی

    مدیریت سبز

    اخبار و اطلاعیه های مدیریت سبز

    مدیریت حقوقی و رسیدگی به شکایات

    خانه محیط زیست

    banner
  • معاونت ها

    معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع

    مدیریت مالی

    • اخبار و اطلاعیه های مالی
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها

    مدیریت امور اداری و پشتیبانی

    • اخبار و اطلاعیه های اداری و پشتیبانی
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها

    گروه طرح و برنامه

    • اخبار و اطلاعیه های طرح و برنامه
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها

    معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی

    مدیریت آموزشی

    • اخبار و اطلاعیه های آموزشی
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها

    مدیریت دانشجویی

    • اخبار و اطلاعیه های دانشجویی
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها
    • کمیته انضباطی
    • امور تسهیلات وام

    مدیریت پژوهشی

    • اخبار و اطلاعیه های پژوهشی
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها

    مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی

    کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی

    گروه کارآفرینی و آموزش های آزاد و مجازی

    banner
  • گروه های آموزشی

    گروه های آموزشی

    مهندسی کامپیوتر

    • اخبار و اطلاعیه های گروه کامپیوتر
    • معرفی رشته مهندسی کامپیوتر
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس
    • فرم‌ها و آیین‌نامه‌ها

    علوم و مهندسی محیط زیست

    • اخبار و اطلاعیه های گروه محیط زیست
    • معرفی رشته علوم و مهندسی محیط زیست
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس

    علوم و مهندسی آب

    • اخبار و اطلاعیه های گروه مهندسی آب
    • معرفی رشته علوم و مهندسی آب
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس

    علوم کامپیوتر

    • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم کامپیوتر
    • معرفی رشته علوم کامپیوتر
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس
    • پروژه های دانشجویی و هسته رباتیک
    • فرم‌ها و آیین‌نامه‌ها

    مترجمی زبان

    • اخبار و اطلاعیه های مترجمی زبان
    • معرفی رشته مترجمی زبان
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس

    علوم ورزشی

    • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم ورزشی
    • معرفی رشته علوم وزرشی
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس
    banner
  • اخبار و اطلاعیه ها
    • همه اخبار و اطلاعیه ها
    • اخبار و اطلاعیه های دانشجویان
    • اخبار و اطلاعیه های سبز
    • اخبار و اطلاعیه های ورزشی
سیستم دانشجویی
تغییر اندازه فونتآآ
مرکز آموزش عالی کاشمرمرکز آموزش عالی کاشمر
  • اخبار
  • سامانه دانشجویی
  • سامانه تغذیه
  • سامانه اساتید
Search
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • اخبار شاخص
  • امور تسهیلات وام
  • اخبار و اطلاعیه های آموزشی
  • اخبار و اطلاعیه های معاونت دانشجویی
  • اخبار و اطلاعیه های پژوهشی
  • انجمن های علمی
  • اخبار و اطلاعیه های ریاست
  • اخبار و اطلاعیه های اداری و مالی و پشتیبانی
  • اخبار و اطلاعیه های فرهنگی
  • اخبار و اطلاعیه های مرکز سلامت
  • اخبار و اطلاعیه های مرکز مشاوره
  • اخبار و اطلاعیه های ورزشی
  • امور تغذیه
  • اخبار و اطلاعیه های گروه زبان
  • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم کامپیوتر
  • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم و مهندسی آب
  • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم و مهندسی محیط زیست
  • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم ورزشی
  • اخبار و اطلاعیه های گروه مهندسی کامپیوتر
  • اخبار و اطلاعیه های گروه نظارت و ارزیابی
  • امور شهریه
  • هیأت علمی گروه علوم کامپیوتر
  • هیأت علمی گروه علوم و مهندسی آب
  • هیأت علمی گروه علوم و مهندسی محیط زیست
  • هیأت علمی گروه علوم ورزشی
  • هیأت علمی گروه مهندسی کامپیوتر
  • گروه نظارت و ارزیابی
  • سامانه تغذیه
  • سامانه دانشجویی
  • سامانه اساتید
  • اخبار و اطلاعیه ها
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
  • گالری تصاویر
  • امور تسهیلات وام
مرکز آموزش عالی کاشمر.
مرکز آموزش عالی کاشمر > وبلاگ > دسته‌بندی نشده > شرح وظایف مدیریت امور آموزشی و پژوهشی

شرح وظایف مدیریت امور آموزشی و پژوهشی

آخرین به روز رسانی: ۱۱ تیر
پشتیبان سامانه
توسط پشتیبان سامانه
۱۱ تیر ۱۳۹۸
15 دقیقه مطالعه
به اشتراک بگذارید
job-description-2

– دبیری شوراهای آموزشی و پژوهشی مرکز و تنظیم و تدوین مصوبات شوراهای مذکور

– برنامه ریزی و بهره برداری مطلوب از امکانات و تسهیلات و تجهیزات و نیروی انسانی در جهت ارتقا سطح علمی مرکز

– هماهنگ ساختن فعالیت های آموزشی مرکز در رشته ها و گرایش های مختلف با همکاری رئیس دانشکده

– نظارت بر نحوه ارائه دروس و اظهار نظر در خصوم پیشنهادات دانشکده نسبت به متون دروس و محتوای دروس بر اساس برنامه ها و سرفصل های مصوب

– بررسی و ارزیابی متون درسی اساتید به منظور اطمینان از انطباق آنها با برنامه ها و سرفصل های مصوب

– تهیه و تنظیم برنامه های آموزشی و واحدهای درسی مورد نیاز برای تدریس در هر رشته تحصیلی در محدوده مقررات

– اظهار نظر درباره ساعات تدریس و تحقیق و کار علمی اعضای هیأت علمی

– بررسی و ارائه پیشنهاد در مورد اصلاح سرفصل ها، اصلی یا اختیاری بودن عناوین دروس و تعیین محتوای دروس با توجه به آخرین پیشرفتهای علمی جهت ارائه به مراجع ذی صلاح جهت تصویب

– بررسی درخواست دانشکده ها برای ایجاد رشته یا گروه جدید

– مکاتبه با مراجع ذی صلاح، جهت اخذ مجوز ایجاد گروه جدید یا ایجاد و اجرای رشته جدید

– همکاری با واحدهای لذی ربط جهت برگزاری کارگاه های آموزشی برای پرسنل شاغل در بخش های آموزشی دانشکده ها

– انجام امور مربوط به بازنگری دروس

– استعلام از سازمان سنجش آموزش کشور در مورد ظرفیت پذیرش دانشجو از آزمون سراسری در مقاطع مختلف تحصیلی

– ارسال فرم های اعلام ظرفیت به دانشکده ها و بررسی ظرفیت های اعلام شده از سوی دانشکده ها و تطابق با آیین نامه های موجود

– پیگیری امور مربوط به ظرفیت نهایی پذیرش دانشجو در هر سال تحصیلی

– تهیه، تنظیم و نگهداری برنامه های مصوب آموزشی دانشجویان دوره های مقاطع مختلف تحصیلی و تدوین مقررات مربوط به صورت کاتالوگ های معرفی دوره های مقاطع مختلف تحصیلی

– تهیه و ابلاغ تقویم مرکز و نظارت بر تنظیم برنامه های هفتگی و امتحانی دروس دوره های مقاطع مختلف تحصیلی مرکز

–  نظارت بر حسن اجرای آیین نامه ها، بخشنامه ها و مصوبات آموزشی در واحدهای لذی ربط و نظارت بر اداره خدمات آموزشی در واحدهای تابعه

– رسیدگی به مشکلات دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی و برآورد نارسائی های آیین نامه ها و مصوبات و پیشنهاد راه حل به معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز

– همکاری با مسئولین مرکز و وزارتخانه درامر برگزاری امتحانات ورودی دانشگاه ها و …

 –  استفاده از آمار و اطلاعا ت جهت برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی دانشجویان جدید الورود و دانش آموخته مقاطع مختلف تحصیلی

– نظر خواهی از دانشکده ها در خصوم تغییرات برنامه های آموزشی

– انجام امور ثبت نام و امتحانات دانشجویان در کلیه مقاطع مختلف تحصیلی براساس سیاست های متخذه

– دریافت لیست پذیرفته شدگان از سازمان سنجش آموزش کشور

– اعمال دستورالعمل های صادره در خصوم ثبت نام پذیرفته شدگان در هر ترم

– همکاری با دانشکده ها در تهیه برنامه های هفتگی و ارسال آن به واحد رایانه و تهیه کد دروس

– همکاری در تدوین آیین نامه های اجرایی مربوط به حوزه معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز

– تهیه و تدوین و ارسال گزارشات مربوط به حوزه معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز

– انجام امور مربوط به امور پذیرفته شدگان

– پاسخگویی به سئوالات دانشجویان در زمینه امور آموزشی

– انجام امور مربوط به صدور گواهی، معرفی نامه وسایر مکاتبات

– ابلاغ برنامه های امتحانی برطبق تصمیمات متخذه به دانشکده ها و گروه های آموزشی و نظارت بر امر امتحانات پایان ترم

– دریافت لیست نمرات و حضور و غیاب و ارسال آن به واحد رایانه و تهیه کارنامه تحصیلی دانشجویان

– انجام امور مربوط به تطبیق واحدها و راهنمایی دانشجویان در زمینه انتخاب دروس

– کنترل وضعیت آموزشی کلیه دانش آموختگان در جهت رعایت تقسیم بندی دروس تعیین شده، کنترل نمرات مکتسبه و اعمال آیین نامه های مربوط

– صدور گواهی های موقت دانش آموختگان

– تهیه آمار دانش آموختگان در پایان هر ترم و ارائه آن به مسئولین لذی ربط

 – ارسال تأییدیه فارغ التحصیلی به دانشگاه ها و مراکز دولتی

– حفظ و نگهداری سوابق تحصیلی دانش آموختگان

– نظارت بر اجرای آیین نامه ها در خصوم انتقال و میهمانی دانشجویان

– تهیه آمار و اطلاعات مربوط به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تنظیم قراداد دانشجویان بورسیه

– انجام امور مربوط به آزمون تحصیلات تکمیلی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور

– بررسی و انجام مطلاعات و پژوهشهای مورد نظر شورای هدایت استعدادهای درخشان و ارائه نظرات کارشناسی و مشورتی به شورای مزبور

– تهیه و تدوین طرح ها، برنامه ها و آیین نامه ها برای تحقق اهداف و وظایف شورای هدایت استعدادهای درخشان

– تهیه برنامه کار و تنظیم دستور جلسات و صورتجلسات شورای هدایت استعدادهای درخشان

پ- برقراری سیستم نظارت و کنترل بر اجرای مصوبات شورای هدایت استعدادهای درخشان و ارزیابی نتایج حاصله از اجرای آنها و ارائه گزارش های مربوط

– بررسی و مطالعه درباره روشهای شناسایی استعدادهای درخشان

– بررسی و تدوین برنامه های آموزشی و پژوهشی برای شکوفا سازی استعدادهای درخشان

– بررسی عوامل خروج استعدادهای درخشان از کشور و ارائه راه کارهای جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور

– ارائه خدمات مشاوره و اطلاع رسانی به دانشجویان استعدادهای درخشان

– انتشار آثار علمی در زمینه استعدادهای درخشان

– تهیه بانک های اطلاعاتی در زمینه استعدادهای درخشان

– حمایت مادی و معنوی از استعدادهای درخشان

– توزیع اعتبارات مربوط به استعدادهای درخشان به دانشکده ها، مؤسسات پژوهشی و انجمن های علمی مجری برنامه های شکوفا سازی استعدادهای درخشان

– ارائه گزارش عملکرد سالانه به شورای هدایت استعدادهای درخشان

– انجام بررسی های لازم برای شناخت نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی و فناوری مرکز با توجه به سیاستهای صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از طریق گردآوری و محاسبه شاخص ها و معیارهای مربوط و اتخاذ تصمیم در مورد فعالیتهای پژوهشی و فناوری

– بررسی طرحهای تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری انجام شده توسط اساتید از نظر کیفیت و هزینه های پیش بینی شده

– تهیه، تنظیم و جمع آوری آمار و اطلاعات پروژه های انجام شده و در دست اجرا و ارسال آن به مراجع لذی ربط

 – تامین امکانات تجهیزاتی و وسایل و لوازم مورد نیاز پروژه ها به کمک واحدهای مربوط

– انجام کلیه امور مربوط به انعقاد قراردادهای تحقیقاتی و اقدام در خصوم اجرای آنها

–  برقراری ارتباط با قطب های علمی، صنعتی و اقتصادی کشور به منظور شناخت طرحهای تحقیقاتی و آموزشی و نیروهای تخصصی مورد نیاز آن ها

– معرفی امکانات علمی، تحقیقاتی و توانائی های بالقوه مرکز به جامعه

– جمع آوری طرحهای متناسب علمی و صنعتی صنایع بخش های مختلف جامعه جهت استفاده دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی

– انجام امور مربوط به پروژه های تحقیقاتی

– شناخت دوره های تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت مورد نیاز بخش های صنعتی کشور

– دعوت از محققین و دانشمندان کشورهای مختلف برای شرکت در کنفرانس ها و سیمنارهای علمی پژوهشی در مرکز با همکاری واحدهای لذی ربط

 – همکاری و ایجاد هماهنگی بین فعالیت های پژوهشی دانشکده ها و واحدهای مختلف تحقیقاتی و اجرایی

– انجام بررسی های لازم در زمینه تغییر یا توسعه برنامه های پژوهشی به منظور تطبیق با نیازهای جامعه

– بررسی و پیشنهاد اعتبارات مورد نیاز واحدهای پژوهشی با توجه به برنامه های تعیین شده

– برگزاری سمینارها و کنفرانس های علمی و برنامه ریزی و هماهنگی برای ارائه مقالات علمی توسط اعضای هیأت علمی مرکز در کنفرانسهای علمی بین المللی و منطقه ای خارجی با واحدهای لذی ربط مرکز

– برنامه ریزی و همکاری با اعضای هیأت علمی در انتشار تالیفات و کتب ترجمه شده

– برنامه ریزی و نظارت بر مجلات علمی – پژوهشی مرکز

– انجام امور مربوط به فرصت های مطالعاتی و سفرهای علمی و نظارت بر امور تحصیلی اعضای هیأت علمی با هماهنگی واحدهای لذی ربط مرکز

– برقراری ارتباط با اساتید و صاحب نظران و متخصصان و ترغیب آنان جهت ارائه مقالات، ترجمه و تالیفات علمی جهت بررسی و نشر در مجلات علمی و فنی مرکز با هماهنگی واحدهای لذی ربط

 . – برنامه ریزی و تمهید ساز و کارهای اجرایی لازم برای ایجاد همسویی میان فعالیت های مرتب با توسعه فناوری و نوآوری در سطح کشور و در چارچوب اهداف و وظایف مرکز

– مطالعه و اتخاذ تدابیر لازم به منظور افزایش کارایی و اثر بخشی فناوری کشور بتا جهت گیری توسعه تحقیقات کاربردی با همکاری واحدهای ذی ربط

 – همکاری در اصلاح و بازنگری در برنامههای مرتب با توسعه فنّاوری در کشور و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذی صلاح

– حمایت از پژوهشهای بنیادی، کاربردی و توسعهای مرتب با فنّآوری های نوین

– برنامه ریزی برای تدارک منابع مالی توسعه فنّاوری در مرکز

– ایجاد زمینه های مناسب برای عرضه فنّاوری در داخل و خارج از کشتور و حمایت از صدور فنّاوری در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب

– انجام همکاری و مبادلات فنّاوری با مراجع و مراکز علمی و فنّاوری در کشور

– استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان و متخصصین حوزه فنّاوری دستگاه های اجرایتی و تشکیل کارگروه های برنامه ریزی، ارزیابی و نظارت امور فنّاوری حسب مورد

– انجام اقدامات لازم به منظور تدوین برنامه فناوری و بودجه سالانه مرکز برای انتقال دانش فنی و بومی کردن فناوری های انتقال یافته به داخل کشور در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب

– انجام حمایت و پشتیبانی های لازم از ترویج و توسعه فناوری بویژه فناوری های بومی و نظارت بر حسن اجرای آن

– اتخاذ تدابیر حمایتی و پشتیبانی از توسعه تحقیقات بنیادی و پژوهش های مرتب با فناوری های نوین بر اساس اولویت ها

– مطالعه و بررسی به منظور بازنگری و تجدید نظر در قوانین و مقررات موجود و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذی صلاح

– مدیریت، ساماندهی و پایش امور فناوری اطلاعات و پیش بینی اعتبارات مربوط در سطح مرکز

– اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم و تعریف پروژه ها در سطح مرکز

– اتخاذ تدابیر لازم در جهت گسترش استفاده از فناوری اطلاعات

– اتخاذ تدابیر لازم در جهت ایجاد، گسترش و نظارت بر دولت الکترونیک و خدمات الکترونیکی

– اتخاذ تدابیر لازم در جهت ایجاد، گسترش و پشتیبانی از زیر ساخت های فناوری اطلاعات

– گسترش امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات

– ایجاد، گسترش و نظارت بر سامانه های نرم افزاری و سخت افزاری فناوری اطلاعات در سطح مرکز

– تدوین و اصلاح استانداردها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها در حوزه فناوری اطلاعات و نظارت بر اجرای آنها در سطح مرکز

– نظارت بر اجرای قوانین و اسناد بالادستی فناوری اطلاعات کشور در سطح مرکز

– حضور در مجامع، نشست ها، همایش ها، جلسات داخلی و بین المللی، همکاری و انعقاد تفاهم نامه و قرارداد با دستگاه ها، سازمانها و شرکتها، در حوزه فناوری اطلاعات به نمایندگی از مرکز

– تدوین و پیشنهاد قوانین، آییننامه ها در حوزه فناوری اطلاعات به نمایندگی از مرکز

– همکاری و استفاده از توانمندی های اعضای هیأت علمی به منظور انجام امور تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات

– اداره فعالیتهای مربوط به خدمات رایانه ای و برقراری ارتباط با شبکه های رایانه داخلی و خارجی

– مدیریت و پشتیبانی شبکه داخلی

– ایجاد بانک اطلاعاتی مرکز و همکاری در استفاده بهینه از مراکز خدمات رایانه ای مرکز

– همکاری با واحدهای مرکز در جهت ارائه اطلاعات و آمار درخواستی

– تهیه و نگهداری نرم افزارهای مورد نیاز حوزه های مختلف مرکز

– انجام امور مربوط به شبکه اطلاع رسانی داخلی و بین المللی

– حمایت و پشتیبانی از پایگاه اطلاع رسانی مرکز

– برقراری ارتباط مرکز با شبکه جهانی اینترنت، نگهداری و پشتیبانی سرورهای اینترنت

– برنامه ریزی برای خرید پایگاه های اطلاعاتی دیجیتالی و انتخاب منابع لاتین مورد نیاز مرکز

– ارائه مشاوره به دانشکده ها در مورد خرید قطعات سخت افزاری و موارد مشابه

– نظارت بر تهیه و تأمین نرم افزارهای مورد استفاده در واحدهای مختلف مرکز

– طراحی و پیاده سازی سیستم های نرم افزارهای مجازی در مرکز

– طراحی سیستم های سخت افزاری مجازی در مرکز

– راه اندازی پایلوت مجازی در مرکز

– ارائه استانداردهای آموزش الکترونیک

– انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
Copy Link Print
مقاله قبلی 000000 اطلاعیه مهم خوابگاه ها
مقاله بعدی c09d20dc-2371-4a4e-be7f-84e89e2a33a1 دکتر امین حسینی عضو هیأت علمی مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان Editorial Board مجله journal of mathematical extension برگزیده شد
بدون دیدگاه بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

مرکز آموزش عالی کاشمر

آدرس: کاشمر، بلوار سید مرتضی، مرکز آموزش عالی کاشمر

مطالب تصادفی

پذیرش مقاله آقای دکتر امین حسینی، رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر( دانشگاه دولتی) در مجله معتبر و تخصصی Journal of Mathematical Inequalities

به گزارش روابط عمومی، مقاله آقای دکتر امین حسینی، رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در…

۱۴ بهمن ۱۴۰۳

مسابقه “قایق سازان خلیج فارس” برگزار شد

این مسابقه در روز 1404/02/13 توسط انجمن علمی علوم و مهندسی آب برگزار شد و…

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

مراسم رونمایی از کتاب های تالیف شده توسط اعضای هیات علمی مرکز آموزش عالی کاشمر( دانشگاه دولتی) برگزار شد

به همت کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی، مراسم رونمایی از کتاب "انگلیسی رسمی و غیر…

۳ آذر ۱۴۰۳

برگزاری مسابقه راز جدول – رمزگشایی بزرگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس – اردیبهشت ۱۴۰۴

به مناسبت روز ملی خلیج فارس🌊 برگزار شد: 🧩 راز جدول - رمزگشایی بزرگ این…

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

دسترسی سریع

  • اخبار و اطلاعیه ها
  • سامانه دانشجویی
  • سامانه اساتید
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
  • گالری تصاویر
  • امور تسهیلات وام

ممکن است دوست داشته باشید

aaa

پیام تبریک ریاست محترم مرکز به مناسبت دهه مبارک فجر

دسته‌بندی نشده
World-Water-Day-2

سلسله نشست‌های هم‌اندیشی مسائل و چالش‌های منابع و مصارف آب کشور و بررسی راهکارها

دسته‌بندی نشده
emamkazem97

تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در کاشمر فراهم‌شد

دسته‌بندی نشده
003

کارگاه آموزشی حقوق مالکیت فکری در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزارشد

دسته‌بندی نشده

پیوندها

  • دفتر مقام معظم رهبری
  • دفتر ریاست جمهوری
  • استانداری خراسان رضوی
  • سامانه ملی کارآموزی
  • وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • صندوق رفاه دانشجویان
  • فرمانداری کاشمر
  • بنیاد ملی نخبگان خراسان رضوی
  • دانشگاه های دولتی وزارت عتف
  • سامانه همیاری دانشگاهیان در فرهنگ
  • سامانه پاسخگویی به شکایات
  • شبکه ازمایشگاه های علمی ایران(شاعا)

دسترسی سریع

  • ریاست دانشگاه
  • پیشنهادات ،انتقادات و شکایات
  • ارتباط با دانشگاه
  • آیین نامه ها و فرم های پژوهشی
  • پورتال دانشجویی
  • پورتال اساتید
  • سامانه اختصاصی اساتید
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی
  • مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز
  • سامانه ساجد
  • سامانه ملی کارآموزی و کارورزی
  • دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی
  • مرکز بهداشت و درمان دانشجویی

اطلاعات آدرس

آدرس: کاشمر، بلوار سید مرتضی، مرکز آموزش عالی کاشمر

  تلفن تماس:05155258801
کد پستی:9671995335

 پست الکترونیک: info [at] kashmar.ac.ir

ضمنا جهت برقراری ارتباط با دفتر نظارت و ارزیابی مرکزآموزش عالی کاشمر از طریق ایمیل
 nezarat.g [at] kashmar.ac.ir اقدام فرمایید.

تمامی حقوق برای «مرکز آموزش عالی کاشمر» محفوظ است.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?