امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403

بصیرت افزایی در شرایطی که دشمن عرصه های علمی کشور را نشانه گرفته ضروری است

سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: بصرت افزایی در شرایطی که دشمن عرصه های علمی کشور را نشانه گرفته ضروری است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، دکتر امین حسینی در با دیدار با خانواده دو شهید معزز دانش آموز، شهیدان خلیل واحدی ایوری و رضا مبارکی طی سخنانی تاکید کرد: عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدای عزیز است.
وی با بیان اینکه شهدا با از خودگذشتگی و جانفشانی، عزت و سرافرازی را برای ایران اسلامی به منصه ظهور گذاشتند، گفت: امروزدشمنان با ترفندهای گونان بر روی جوانان و دا‌نش آموزان به عنوان پایه‌ها وسرمایه‌ها وامید‌های فردای انقلاب سرمایه‌گذاری کرده اند.
وی گفت: همانطور که در پیروزی انقلاب، دانش آموزان و دانشجویان نقش‌آفرین بودند در شرایط فعلی کشور نیز باید این قشر با تلاش در کسب علم و دانش و کوشیدن در رسیدن به خود کفایی و استقلال ،دشمنان را درتمام عرصه‌ها مایوس کنند.
وی افزود: دشمن جنگ نرم را برای تسلیم جوانان برنامه‌ریزی کرده ، لذا دراین برهه حساس وظیفه ما بصیرت افزایی همگان به ویژه نسل چهارم انقلاب است.
دکتر حسینی ابراز داشت: برای این انقلاب بهترین جوانان کشور فدا شده اند وبه خاطرفداکاریهای جوانان کشور ما به عزت و استقلال رسیدیم لذا وظیفه ما پاسداری از دستاوردهای انقلاب است وباید راه و شیوه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.