دومین همایش ملی “برند در ورزش” با رویکرد هویت ورزش رضوی در سالن همایشهای مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی مشهد در تاریخ ۹۸/۰۹/۰۷ برگزار شد.
اساتید کشوری در حوزه برند، تعدادی از مسوولان و مدیران استانی و دانشجویان علوم ورزشی از جمله مهمانان این همایش بودند.
دومین همایش ملی برند در ورزش با اهدافی چون توسعه تحقیق و پژوهش در حوزه برند در ورزش، توسعه تفکر برندینگ در بین مدیران سازمانها، نهادها، باشگاهها و فعالان حوزه ورزش و معرفی برند ورزش رضوی با مشارکت و تعامل دانشگاه فردوسی و تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار گردید و از «هویت ورزش رضوی» به عنوان یکی از برندهای تأثیرگذار در حوزه صنعت ورزش در سطح ملی و فراملی رونمایی شد.
در این همایش آقای مهدی ناظمی مدرس مرکز آموزش عالی کاشمر بعنوان اولین سخنران حضور داشت و سخنرانی خود را در خصوص طراحی مدل عوامل مؤثر بر توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ارائه نمود.