دکتر هادی معماریان ریاست مرکز آموزش عالی کاشمر و نماینده تامالاختیار سازمان سنجش کشور در شهرستان کاشمر، ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های #اجرایی_کشور در سال ۱۳۹۷ ثبتنام نمودهاند، اعلام نمود این آزمون در صبح روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور بیش از ۱۹۰۰ داوطلب با مشارکت ۵۹ درصدی خانمها در پنج حوزه به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد گردید.
اطلاعات قابل توجه داوطلبان این آزمون به شرح ذیل میباشد که امید است با همکاری دانشگاهها، سازمانها و نهادهای مرتبط همانند کنکور سراسری، آزمون به شایستگی برگزار گردد.
الف – نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز سه شنبه ۹۷/۰۴/۱۲ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. لذا کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامهای (نام، نامخانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبتنامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.
بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمیشود، لازم است با مراجعه به پایگاه اطلاعرسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید.
لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم می باشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.
محل برگزاری آزمون استخدامی ۹۷ دستگاههای اجرایی شهرستانهای کاشمر، خلیلآباد، بردسکن و مهولات، در مراکز #آموزش_عالی_کاشمر و جهاد دانشگاهی کاشمر، دانشگاه پیام نور کاشمر، هنرستانهای استقلال و مدرس خواهد بود.
ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۸ و ۱۹ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، نام دستگاه اشتغال، داوطلب بومی، حالت بومی، نوع بومی، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۴/۱۵ منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۸، ۹، ۱۶، ۱۷، ۲۰، و ۲۱ (جنس، معلولیت، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و اولویت انتخابی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده این سازمان مستقر در باجهی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.
۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده این سازمان مستقر در باجهی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی میگردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتنام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکر ۱: داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران توجه داشته باشند چنانچه نسبت به بند ۱۰ کارت شرکت درآزمون (سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران) معترض هستند میبایست تا روز شنبه مورخ ۹۷/۰۴/۱۶ با مراجعه به ادارات اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران مراکز استان مربوطه جهت تعیین وضعیت سهمیه ایثارگری خود اقدام نمایند.
تذکر ۲: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
ج – آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون
نماینده این سازمان در روزهای چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۱۳ و پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۱۴ صبحها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجهی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می گردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ میباشد که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲ مشخص گردیده است.
مزید اطلاع اینکه در شهرستانهای کاشمر، خلیلآباد، بردسکن و مهولات، حوزه رفع نقص در محل دانشگاه دولتی کاشمر واقع در بلوار سیدمرتضی، جنب مسکن مهر در نظر گرفته شده است.
د ـ تذکرهای مهم
۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- فرآیند برگزاری آزمون ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه) صبح روز جمعه ۹۷/۰۴/۱۵ میباشد.
۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی برای آزمون رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشینحساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه» آمده است، رفتار خواهد شد.