امروز دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر( دانشگاه دولتی) به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام دکتر حسینی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمَّ اِنِّی اَسْأَلُک خَیرَ ما سَأَلَک بِهِ عِبادُک الصّالِحُونَ وَ اَعُوذُ بِک مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُک المُخْلَصُونَ

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه روزه داری و میهمانی خداست و عید سعید فطر هنگامه پاداش گرفتن روزه داران واقعی، عید بازگشت به فطرت پاک انسانی، عید خالص شدن روح و جسم و وحدت امت اسلامی در سپاس خداوند سبحان بر نعمت ها و توفیق عبادت و پیروزی در جهاد اکبر است.

دیگر بار و با طلوع هلال فطر، سروش الهی ندا سر داد و مومنان روزه دار را با قلب های آکنده از عشق سرمدی و سرمست از ضیافت حضرت دوست ، با زمزمه لبیک اللهم لبیک... از هر کوی و برزن به صفوف به هم فشرده نماز عید غفران فراخواند. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود. امیدوارم خداوند منان به کرم بی‌منتهای خود ما را در زمره‌ی این بندگان خالص قرار دهد. بی تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر چون ایام این ماه عزیز، اندیشه عبادت پروردگار منان دارند و فکر و ذکرشان خدمتگزاری و مهربانی به خلق است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان گرامی مرکز آموزش عالی کاشمر تبریک عرض نموده و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که بهترین سرنوشت را در این ماه رحمت و برکت، برای بندگان خالص خویش مقدر فرماید.

دکتر امین حسینی

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر