امروز سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

بیانیه دانشگاهیان مرکز آموزش عالی کاشمر( دانشگاه دولتی) در پی پاسخ عزتمندانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم منحوس صهیونیستی در خاک فلسطین اشغالی

به گزارش روابط عمومی، در پی عملیات ترکیبی پهپادی موشکی طوفان الاحرار با شعار وعده صادق که شب گذشته در پاسخ به گستاخی‌های اخیر رژیم منحوس صهیونیستی بویژه حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در‌ دمشق انجام شد، دانشگاهیان مرکز آموزش عالی کاشمر بیانیه‌ای صادر نمودندکه متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند مثل اینکه به خاک ما حمله کردند؛ این عرف دنیاست. رژیم خبیث اشتباه کرد در این قضیه باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد. (مقام معظم رهبری دام ظله)

اجرای موفقیت‌آمیز، غرورآفرین و عبرت‌آموز عملیات «وعده صادق» که در عمق خاک مناطق اشغالی رژیم غاصب صهیونیستی صورت پذیرفت، علاوه بر آنکه سیلی محکمی به صورت رژیم منحوس صهیونیستی و هم‌پیمانانش نواخت و تنبیه عبرت‌آموزی برای آنها بود، گسترۀ قابل توجهی از پیام‌ها و مفاهیم متعدد را نیز به همراه داشت که درک درست آنها و آگاهی از اهمیتشان می‌تواند نویدبخش نظم نوین جهانی و گسترش امنیت در منطقه و جهان باشد.

با وجود تهدید، ارعاب و فشاری که صورت گرفت، جمهوری اسلامی حق طبیعی و قانونی خود را عملی ساخت و وعده صادق خود را با شجاعتی بی‌نظیر، حکمتی بزرگ و والا و برآوردی دقیق از مواضع در سطح منطقه و جهان به اجرا گذاشت.

مهندسی و طراحی پیچیده این رویداد عظیم نظامی که از آن به عنوان بزرگترین عملیات پهبادی و موشکی تاریخ بشر یاد می‌شود، شگفتی و تعجب جهانیان را از ذکاوت اطلاعاتی، هوشمندی نقشه‌ریزی و قدرت شگرف و سترگ نظامی سربازان و سرداران جان برکف جبهه مقاومت را در پی داشته است‌. خدای را شاکریم که "وعده صادق" غیور مردان سپاه اسلام محقق گردید و جزئی از تنبیه رژیم کودک کش و جنایتکار اشغالگر قدس در پاسخ به حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان ارشد و مستشاران نظامی ایران اسلامی با موفقیت به وقوع پیوست.

بدون شک، عملیات موفقیت‌آمیز و غرورآفرین «وعده صادق» ذیل کمک و یاری همیشگی خداوند متعال، عنایات حضرت رسول اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و شهدای گرانقدر اسلام و ایران اسلامی و زحمات خالصانه و مجاهدانه فرزندان رشید ایران عزیز در نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین همراهی جبهه مقاومت به انجام رسید و موجی از غرور، شادی و سرور را در میان ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه در جهان اسلام، منطقه و سایر بخش‌های جهان ایجاد کرد.

ما دانشگاهیان مرکز آموزش عالی کاشمر ضمن حمایت قاطع از این اقدام غرورآفرین سپاه همیشه سرافراز اسلام، آماده‌ایم با لبیک‌گویی به مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا، تا آخرین قطره‌ی خون و تا پای جان از این مرز و بوم دفاع نموده و بینی دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و تمامی حامیان این رژیم سفاک را بر خاک بمالیم.