اطلاعیه حذف درس و حذف نیمسال
از کلیه دانشجویان محترم متقاضی حذف درس و یا حذف نیمسال درخواست می گردد اطلاعیه های زیر را بدقت مطالعه نمایند.
ابتدا وارد پرتال دانشجویی (به آدرسpuya.kashmar.ac.ir ) شده و سپس مراحل زیر را طی نمایید.
اطلاعیه_شماره_دوازده12_آموزش
به_مدد_الهی_کرونا_را_شکست_میدهیم
حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــذف-نیمسال
چند نکته بسیار مهم:
1-در صورت استـــفاده از حذف نیمسال مســئولیت کلـیه مشکلات آموزشی احتــمالی در نیمـسال های بعدی متوجه شخص دانشجو می باشد.
۲-در صورت حذف نیمسال، دانشجویان نوبت دوم (شهریه پرداز-شبانه)موظف به پرداخت شهریه ثابت و متغیر می باشد.
۳-در صورتی که حذف نیمسال موجب افزایش سنوات تحصیلی شود مسئولیت هرگونه مشکلات احتمالی افزایش سنوات (کیمسیون موارد خاص استان) و مشکلات احتمالی مشمولین (نظام وظیفه پسران) بعهده دانشجویان خواهد بود.
۴-درخواست ها باید تا ساعت ۱۲ روز ۱۲ خردادماه ارسال گردد(بدیهی است درخواست های ارسال شده بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
۵-درخواست ها بعد از تجمیع و طی شدن مراحل در آموزش باید توسط مدیران محترم گروهها بررسی، تایید و امضا گردد.
۶- تاکید می گردد، کلیه ی عواقب احتمالی ناشی از حذف نیمسال، از جمله ایجاد اشکال در فارغالتحصیلی، تسهیلات آموزشی و پژوهشی، مشکل برنامهریزی نیمسال های بعدی و عدم بهره مندی از امکانات رفاهی مانند: خوابگاه، تغذیه و … بر عهده ی دانشجوی متقاضی خواهد بود.
۷-با توجه به مشکلات ناشی از حذف نیمسال، دانشجویان باید با دقت بررسی های لازم را انجام داده و با مدیران محترم گروه مشورت نمایند.
اطلاعیه_شماره_سیزده13_آموزش
به_مدد_الهی_کرونا_شکست_میدهیم
حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــذف-درس
چند نکته بسیار مهم:
1-غیبت دانشجو در آن درس بیش از ۳/۱۶مجموع ساعات آن درس نباشد. (توضیح ضروری: در صورتی که دانشجویی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت تاکنون نتوانسته است در کلاسهای آموزش مجازی شرکت نماید(تایید مدیران محترم گروهها الزامی است) باید حتما با استاد درس و مدیر گروه ارتباط برقرار نمایید و هماهنگی لازم در خصوص تعداد غیبت ها و امتحانات پایان نیمسال را انجام دهد.
۲-فرآیند حذف درس در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شامل کلیه دروس اعم از نظری، عملی، نظری-عملی و… می باشد.
۳-دانشجویان مجاز به حذف حداکثر ۲دو درس هستند.
۴-مسئولیت رعایت قانون همنیازی و پیشنیازی بعهده دانشجویان خواهد بود.
۵-درخواست ها باید تا ساعت ۱۲ روز ۱۲ خردادماه ارسال گردد(بدیهی است درخواست های ارسال شده بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
۶-درخواست ها بعد از تجمیع و طی شدن مراحل در آموزش توسط اساتید، مدیران محترم گروهها و معاون محترم آموزشی بررسی، تایید و امضا می گردد.
۷-با توجه به مشکلات ناشی از حذف نیمسال، دانشجویان باید با دقت بررسی های لازم را انجام داده و با مدیران محترم گروه مشورت نمایند.
-۸در مورد شهریه دروس حذفی (مخصوص دانشجویان سنواتی و نوبت دوم) دانشجویان ملزم به پرداخت هستند. در صورتی که این الزام برای نیمسال جاری حذف گردد شهریه پرداختی بصورت بستانکار برای نیمسال بعدی ثبت خواهد شد که پرداخت یا عدم پرداخت متعاقبا اعلام خواهد شد.