نام و نامخانوادگی | عنوان شغلی – مسئولیت ها | شماره تماس | |
---|---|---|---|
دکتر امین حسینی | معاون اداری، مالی و مدیریت منابع | ۰۵۱۵۵۲۵۸۸۰۱ – داخلی۱۰۲ | |
محمد حسن نیا | مدیر امور اداری و پشتیبانی | ۰۵۱۵۵۲۵۸۸۰۱ – داخلی۱۰۹ | |
اعظم خواجه | کارشناس امور اداری و رئیس اداره کارگزینی | ۰۵۱۵۵۲۵۸۸۰۱ – داخلی۱۰۹ |
شرح وظائف و مسئولیت های مدیر اداری و پشتیبانی
- نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
- صدور دستورات الزم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
- سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
- صدور دستورالعملها و ضوابط مربوط
- شرکت در کمیسیونها، سمینارها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات الزم جهت استحضار مقام مافوق
- بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهارنظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- پیگیری، تصویب دستورالعملها، آئین نامهها، بخشنامه ها و …. ذیربط
- شناسایی ارائه دهندگان خدمات و تسهیالت رفاهی به مراجع ذیربط
شرح وظائف و مسئولیت های کارشناس کارگزینی، رفاه، بیمه و بازنشستگی
- رسیدگی به فرمهای پرشده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت آنها
- تهیه پیش نویس کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه
- انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارمندان
- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای موردنظر آیین نامه استخدامی و پیوستهای آن
- بررسی و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر دانشکده ها/ معاونت ها/ مدیریت ها
- شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف
- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهارنظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- پیگیری، تصویب دستورالعمل ها، آئین نامه ها، بخشنامه ها و …. ذیربط
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- شناسایی ارائه دهندگان خدمات و تسهیلات رفاهی به مراجع ذیربط
- صدور کلیه احکام کارکنان (رسمی، پیمانی، قراردادی، روزمزد بیمه ای(
- مکاتبات لازم در خصوص کارکنان متقاضی مأموریت و انتقال به دانشگاه یا از دانشگاه به سایر سازمانها
- تعامل با سایر دانشگاه ها و سازمان ها در خصوص امور اداری و رفاهی