مرکز آموزش عالی کاشمر →

  • صفحه اصلی
  • ریاست

    واحد ریاست

    ریاست مرکز

    • اخبار و اطلاعیه های ریاست
    • درباره ریاست

    حراست

    روابط عمومی و امور بین الملل

    توسعه و فناوری اطلاعات

    مدیریت فرهنگی و اجتماعی

    مرکز رشد و واحدهای فناور

    گروه نظارت و ارزیابی

    مدیریت سبز

    اخبار و اطلاعیه های مدیریت سبز

    مدیریت حقوقی و رسیدگی به شکایات

    خانه محیط زیست

    banner
  • معاونت ها

    معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع

    مدیریت مالی

    • اخبار و اطلاعیه های مالی
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها

    مدیریت امور اداری و پشتیبانی

    • اخبار و اطلاعیه های اداری و پشتیبانی
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها

    گروه طرح و برنامه

    • اخبار و اطلاعیه های طرح و برنامه
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها

    معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی

    مدیریت آموزشی

    • اخبار و اطلاعیه های آموزشی
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها

    مدیریت دانشجویی

    • اخبار و اطلاعیه های دانشجویی
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها
    • کمیته انضباطی
    • امور تسهیلات وام

    مدیریت پژوهشی

    • اخبار و اطلاعیه های پژوهشی
    • معرفی کارکنان و شرح وظایف
    • فرم ها و آیین نامه ها

    مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی

    کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی

    گروه کارآفرینی و آموزش های آزاد و مجازی

    banner
  • گروه های آموزشی

    گروه های آموزشی

    مهندسی کامپیوتر

    • اخبار و اطلاعیه های گروه کامپیوتر
    • معرفی رشته مهندسی کامپیوتر
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس
    • فرم‌ها و آیین‌نامه‌ها

    علوم و مهندسی محیط زیست

    • اخبار و اطلاعیه های گروه محیط زیست
    • معرفی رشته علوم و مهندسی محیط زیست
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس

    علوم و مهندسی آب

    • اخبار و اطلاعیه های گروه مهندسی آب
    • معرفی رشته علوم و مهندسی آب
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس

    علوم کامپیوتر

    • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم کامپیوتر
    • معرفی رشته علوم کامپیوتر
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس
    • پروژه های دانشجویی و هسته رباتیک
    • فرم‌ها و آیین‌نامه‌ها

    مترجمی زبان

    • اخبار و اطلاعیه های مترجمی زبان
    • معرفی رشته مترجمی زبان
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس

    علوم ورزشی

    • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم ورزشی
    • معرفی رشته علوم وزرشی
    • معرفی اعضای هیئت علمی
    • چارت تحصیلی و سرفصل دروس
    banner
  • اخبار و اطلاعیه ها
    • همه اخبار و اطلاعیه ها
    • اخبار و اطلاعیه های دانشجویان
    • اخبار و اطلاعیه های سبز
    • اخبار و اطلاعیه های ورزشی
سیستم دانشجویی
مرکز آموزش عالی کاشمرمرکز آموزش عالی کاشمر
  • اخبار
  • سامانه دانشجویی
  • سامانه تغذیه
  • سامانه اساتید
Search
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • اخبار شاخص
  • امور تسهیلات وام
  • اخبار و اطلاعیه های آموزشی
  • اخبار و اطلاعیه های معاونت دانشجویی
  • اخبار و اطلاعیه های پژوهشی
  • انجمن های علمی
  • اخبار و اطلاعیه های ریاست
  • اخبار و اطلاعیه های اداری و مالی و پشتیبانی
  • اخبار و اطلاعیه های فرهنگی
  • اخبار و اطلاعیه های مرکز سلامت
  • اخبار و اطلاعیه های مرکز مشاوره
  • اخبار و اطلاعیه های ورزشی
  • امور تغذیه
  • اخبار و اطلاعیه های گروه زبان
  • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم کامپیوتر
  • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم و مهندسی آب
  • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم و مهندسی محیط زیست
  • اخبار و اطلاعیه های گروه علوم ورزشی
  • اخبار و اطلاعیه های گروه مهندسی کامپیوتر
  • اخبار و اطلاعیه های گروه نظارت و ارزیابی
  • امور شهریه
  • هیأت علمی گروه علوم کامپیوتر
  • هیأت علمی گروه علوم و مهندسی آب
  • هیأت علمی گروه علوم و مهندسی محیط زیست
  • هیأت علمی گروه علوم ورزشی
  • هیأت علمی گروه مهندسی کامپیوتر
  • گروه نظارت و ارزیابی
  • سامانه تغذیه
  • سامانه دانشجویی
  • سامانه اساتید
  • اخبار و اطلاعیه ها
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
  • گالری تصاویر
  • امور تسهیلات وام
مرکز آموزش عالی کاشمر.

حراست دانشگاه

حراست دانشگاه

حراست سازمان:

دستگاه حراست براساس ماده واحده قانون مصوب ۱۲/۲/۶۸ مجمع تشخیص مصلحت نظام با اهداف و تشکیلات سازمانی خاص به عنوان یک مجموعه اجرائی و نظارتی از مصادیق بارز و حیطه شمول اصول و قواعد مذکور بوده و به لحاظ ویژگیها، وظایف و جایگاه سازمانی بعنوان یکی از زیر مجموعه های تشکیلاتی، مستقیماً یا به صورت غیر مستقیم و نامحسوس وظایف خطیری در ارتباط با سالم سازی محیط کار و کنترل کیفی و کمی کارکنان ، بررسی و احراز تخلفات اداری مالی ، حفاظت از تاسیسات و اماکن ، اسناد و مدارک را عهده دار می باشد.بنابراین سیاست و روش حراستی اجمالاً مبتنی به موارد ذیل خواهد بود:

۱- اهتمام و پاسداری از دستاوردهای انقلاب ، تبلیغ تفکرات بسیجی ، بذل مساعی و تلاش در جهت حفظ مصالح نظام مقدس اسلامی به عنوان اساسی ترین وظیفه دستگاه حراست.

۲- ممانعت و اعراض از اعمال و تعصبات خشک و بی مورد و روشهای تنگ نظرانه و متحجرانه و هرگونه انحصار طلبی در انجام وظایف سازمانی واحد.

۳- مجاهدت در شناساندن دستگاه حراست به عنوان محرم امن برای عموم ( مسئولین ، مدیران ، کارکنان و ارباب رجوع) به منظور انعکاس نقطه نظرات و تخلفات و درخواستهای مشروع آنان و تلاش در رسیدگی و اقدامات لازم مطابق ضوابط برای اجابت درخواستهای منطقی و قانونی مشارالیهم.

۴- شناسیائی نقاط ضعف و قوت مجموعه به منظور تمهید و ارایه راه کارها و خط مشی های مناسب در جهت رفع نارسائی ها و مشکلات موجود به مدیر دستگاه

۵- رعایت کامل و دقیق شرح وظایف و دستورالعملهای اجرائی و بهره برداری کامل از تجارب مکتسب.

۶- همکاری تنگاتنگ و صمیمانه با مقامات و دیگران در تحقق اهداف سازمانی و اهتمام و تلاش در القاء و تبین جایگاه حراست به عنوان مشاورین امین و نستوه به مدیران و بذل مساعی مشترک در تبادر و تحقق این ایده که : مدیران و مسئولین حراست برای همدیگر می باشند نه در مقابل و رو در روی هم.

۷- شناساندن دستگاه حراست و بذل توجه وافر در اینکه اقدامات حراست در تمام موارد مستدل و مستند و متکی به اسناد و مدارک قابل استناد می باشند و از توجه و اقدام به گزارشات غیر مستند و غیر موجه جداً پرهیز و اجتناب خواهد شد.
8- توجه و اهتمام مستمر و کامل در جهت سالم سازی محیط کاری و اداری سازمان و جلوگیری از بروز جو تشنج و تهدید و ارعاب وحشت برای جلوگیری از تقلیل بازده و اعتماد کاری کارکنان ، اعتماد کامل متقابل و حسن ظن به یکدیگر.

۹- اهتمام و به کارگیری امر به معروف و نهی از منکر در همه امور.

تعریف حراست
حراست در لغت به معنای پاسداری و مراقبت کردن می باشد . از لحاظ عرف اداری حراست به نهادی گفته می شود که در قلب تشکیلات یک سازمان وجود داشته و وظیفه خطیر مراقبت از سلامت اجزای ریز و درشت آن تشکیلات را در برابر انواع و اقسام انحراف های موجود به عهده دارد .

وظایف حراست
1- حراست پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه اداری
2- وظایف مدیریت حراست برای رسیدن به اهداف
3- نقش حراست در پیشگیری از وقوع تخلف ها
4- جلوگیری از بروز انواع فساد در سیستم اداری
5- حفظ سلامت مدیریت به معنای یک جایگاه حاکمیتی در خدمت سیستم
6- تعیین صلاحیت پرسنل در پستهای مدیریتی طبق دستورالعملهای مربوطه
7- حفاظت از اخبار، اسناد و مدارک طبقه بندی شده
8- ارائه مشاوره امنیتی به سطوح مدیریتی
9- طبقه بندی و کنترل تاسیسات و اماکن دستگاه
10- شناسائی عوامل و عناصر ایجادکننده نارضایتی
11- پیش بینی و پیشگیری از تحرکات ضد امنیتی
12- تدوین دستورالعملهای حفاظتی
الف ) حراست پشتوانه ای محکم برای سلامت جامعه اداری
وظیفه اصلی حراست ، مواظبت از سلامت سازمان است ؛ چرا که هر سازمانی جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد . از آنجا که سلامت هر سازمان همواره در معرض آلودگی ها و تهدید های درونی و نفوذی است ، برای حفظ سلامت و پیشگیری از آلودگی ها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد اولاً : از نفوذ آفت ها به داخل سیستم جلوگیری کند . ثانیاً : با تشخیص و شناخت آفت های درونی ، زمینه های علاج به موقع و سلامت سازمان را فراهم سازد .

بنابراین حضور حراست در عرصه فرآیندهای سازمانی ، همواره در جهت دستیابی به دو هدف عمده زیر است :
1 – هدف کلان و راهبردی : حفظ و ارتقای توان حفاظتی و امنیتی سازمان به منظورپیش برد اهداف سازمان
2 – اهداف عملیاتی : همراهی و مساعدت مدیران با ارائه مشورت های موثر و اطلاع رسانی به موقع ، اعمال نظارت ها و انجام اقدام های موثر جهت حفاظت همه جانبه از ایمنی و سلامت منابع سازمان.
ب) وظایف مدیریت حراست برای رسیدن به اهداف
– اطلاع رسانی به موقع از وضعیت سیستم به مراجع ذی صلاح
– حفاظت از اماکن ، تأسیسات و تجهیزات
– حفاظت از اسناد
– حفاظت از کارکنان
– انجام مأموریت های محوله

حراست به عنوان مشاور مدیریت :

حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشراف اطلاعاتی که به مجموعه دارد می تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود . البته بسیار روشن است که مسئولین حراست ، زمانی می توانند در این خصوص موفق باشند که از علم ، تخصص ،درایت و روشن بینی خوبی برخوردار باشند .

حفاظت از پرسنل:

وظیفه نیروی انسانی،رسیدن به اهداف سازمانی است ولی وظیفه حراستها حفظ سلامت نیروی انسانی است.

احقاق حقوق کارکنان : از نظر علم مدیریت ، سازمانی می تواند موفق و پویا و پیش رو با شد که کارکنانی با انگیزه و راضی داشته باشد ، زیرا از کارمند و یا کارگر ناراضی ، خلاقیت و ابتکار به وجود نمی آید .
بنابراین می بایست به منشأنارضایتی های کارکنان توجه نموده و چنانچه این نارضایتی ها ناشی از سوء مدیریت مدیر مجموعه باشد نسبت به توجیه مدیریت و اصلاح روش آن اقدام کند . بدیهی است حراست می تواند از این طریق ، خدمات قابل توجهی به مدیریت ، کارکنان مجموعه و در کل به نظام مفهومی اسلامی ارائه نماید .

احقاق حقوق ارباب رجوع :

یکی از دلایل تأسیس ادارات و سازمانها وارگانها ، ارائه خدمات به مردم می باشد و از طرف دیگر توجه و دقت در رضایت مندی ارباب رجوع .

شایسته سالاری (کمک به انتصاب افراد شایسته ) : طبق قانون ، انتصاب مسئولین به پست های حساس و مسئولین بخش های مختلف اداری ، باید پس از تعیین صلاحیت حراست دستگاه صورت گیرد.

ج) نقش حراست در پیش گیری از وقوع تخلف ها

حراست به منظور پیشگیری از وقوع تخلف‌ها در سازمان به شرح زیر می باشد
اول : نقش هشدار دهنده یا پیشگیری کننده .
دوم : نقش اصلاح کننده یا درمان کننده .
سوم : نقش جداکننده از سیستم .
این وظیفه خطیر حراست از جهاتی شبیه به نهادهای بهداشتی درمانی است چنانچه این نهاد در ابتدا سعی بر آن دارد که ابتدا از هر آلودگی و بیماری پیشگیری نماید و در مرحله بعد اگر احتمالاً کسی آلوده شد او را درمان نماید و در نهایت اگر دو روش قبلی موثر واقع نشد او را همچون یک عضو مرده و فاسد شده بدن ازسیستم جدا کرده و دور بیاندازد ،چنین نقشی را حراست در سازمان ایفاد می کند . حراست در هر سازمان با پیش بینی نوع تخلف ها و جرایمی که ممکن است در آن سازمان به وقوع بپیوندد سعی می کند به انحاء مختلف ، چشم و گوش کارکنان آن سازمان را به روی دام ها و کمین های سر راه گشوده و آنها را هوشیار و آگاه سازد .با این کارها اولاً : جلوی خسارت های احتمالی که مسلّماً هزینه های سنگینی برای سیستم دربرخواهد داشت، گرفته می شود . ثانیاً : به این وسیله جلوی انتشار تخلف ها و انحراف ها در بین کارکنان گرفته می شود .

د) جلوگیری از بروز انواع فساد اداری
مفهوم کلی فساد اداری از دیدگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی :
عبارت است از اقدام های مأموران دولتی با هدف انتفاع وبهره برداری برای خود و یا اشخاص دیگر و یا در قبال دریافت مال خود و یا اشخاص دیگر که از راههای زیر انجام می پذیرد :
– نقض قوانین و مقررات اداری .
– تغییر و تفسیر قوانین و مقررات و ضوابط اداری .
– تغییر در قوانین و مقررات اداری .
– خودداری ، کند کاری یا کوتاهی در انجام وظایف قانونی در قبال ارباب رجوع .
– تسهیل و یا تسریع غیر عادی در انجام کار برای اشخاص معین در مقایسه با دیگران .

انواع فساد :
الف : فساد خرد و کلان :
فساد کلان ، فسادی است که توسط مقام های مافوق اداری به صورت باندی و با ارقام قابل توجه صورت گرفته و بیشترجنبه فساد سیاسی یا حاکمیتی دارد .
فساد خرد ، فسادی است که توسط کارکنان جزء صورت می گیرد .

ب : فساد سازمان یافته و فساد فردی :
در فساد سازمان یافته وجه (رشوه ) مورد نیاز و دریافت کننده در سیستم اداری مشخص است و پرداخت وجه ، انجام کار را تضمین می کند .
در فساد فردی پایه به چند مأمور دولتی مبالغی پرداخت شود و ضمانتی هم برای اجرای قطعی خواسته رشوه دهنده نیست .

ج : فساد قاعده مند و فساد غالب :
فساد قاعده مند: فسادی است که احتمال کشف و مجازات در آن کاهش و انگیزه های فساد افزایش می یابد .
فساد غالب : فسادی است که سراسر دستگاههای دولتی را فرا گرفته باشد .

ریشه یابی برخی عوامل سازمانی در ترویج فساد :
1 – عدم وجود شفافیت و پاسخگویی در فعالیت های نظام اداری : هرچه در یک سیستم باز ،

عدم شفافیت و پاسخگویی نسبت به ارباب رجوع و کل مجموعه و خصوصاً به سیستم های نظارتی بیشتر باشد به همان تناسب فساد اداری افزایش خواهد یافت وبالعکس هرچه ضریب پاسخگویی در یک سیستم بیشتر باشد فساد اداری کمتری درآن سازمان جریان خواهدداشت. البته باید توجه داشت که این مهم درسطوح عالی سازمان ازاهمیت بیشتری برخوردارمی باشد و هر چه مدیران عالی بیشتر به این موضوع متعهد وملتزم باشندسطوح میانی واجرایی نسبت به سازمان و ارباب رجوع و حتی مافوق های خود پاسخگوتر خواهند بود.
۲- اعطای اختیارات بیش از حد به مدیران :در بعضی از سیستم ها دیده می شود که مدیری هم مسئول اجرایی امورات در سیستم بوده و هم وظیفه نظارت و بازرسی را برعهده دارد و این مسأله سبب فقدان شفافیت و عدم پاسخگویی صحیح در آن سازمان شده است .
3 – عدم ثبات در مدیریت : وقتی که مدیر جایگاه خود را متزلزل دید این مسأله سبب کاهش انگیزه وی نسبت به امور محوله به وی خواهد شد . کاهش انگیزه کاری سبب به وجود آمدن فساد اداری خواهد شد .
4 – عدم وجود امنیت شغلی برای کارکنان .
5 – نارسایی ، پیچیدگی ، تناقض و ابهام در قوانین و مقررات اداری .
6 – عدم وجود نظام شایسته سالاری در عزل و نصب ها : یکی از مهمترین عوامل بروز فساد اداری از لحاظ رفتار سازمانی ، نبود فضای شایسته سالاری در منصب های سازمانی است .
7 – ناکارآمدی وضعف نظام اداری .
8 – بی کفایتی حرفه ای کارکنان .
9 – باند بازی .
10- عدم وجود نظام های صحیح انگیزشی و تشویق و تنبیه در اداره ها .
11- ضعف دانش و تخصص مدیران .

پیشنهاد های مدیریت حراست در جهت کاهش بروز عوامل سازمانی ترویج فساد در سیستم :
1 – شفاف سازی قوانین .
2 – استقرار نظامهای سنجش عملکرد کارکنان .
3 – شایسته سالاری در عزل و نصب ها .
4 – مشارکت دادن کارکنان در اداره امور .
5 – ملزم ساختن واحدها به پاسخگویی .

برخی عوامل فرهنگی و اجتماعی فساد اداری :
1 – ضعف وجدان کاری و انضباط اجتماعی .
2 – رواج مادی گرایی .
3 – قوی بودن پیوندهای فامیلی و قبیله ای .
4 – سطح پایین اخلاقیات در جامعه .
5 – فقدان فرهنگ پاسخ گویی .
6 – نقص مجموعه نظارت های حسابرسی و اطلاعات نامربوط .

راهکارهای پیشنهادی مدیریت حراست برای پیشگیری از عوامل فساد فرهنگی ، اجتماعی :
1 – ترویج فرهنگ اسلامی .
2 – ترویج فرهنگ وظیفه شناسی و وجدان کاری .
3 – آگاه ساختن مردم به قوانین و مقررات و حقوق شهروندی .
4 – افزایش سطح اطلاع رسانی به مردم و ارتقای پاسخ گویی دستگاههای اجرایی .

منشور اخلاقی و سازمانی حراست

۱) عمل به احکام و موازین دین مبین اسلام
2) رعایت قوانین و مقررات و ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری ، قانون گرائی و تعمیم آن در سازمان
3) تلاش در تامین امنیت شغلی مدیران و کارکنان
4) رعایت اصل احترام و تکریم ارباب رجوع
5) رعایت حریم خصوصی افراد و تلاش در جهت حفظ ابرو و اسرار کارکنان
6) تلاش در جهت استقرار شایسته سالاری با تکیه بر شناسائی و معرفی کارکنان متعهد و متخصص
7) تعامل و همکاری با مدیران جهت تحقق اهداف سازمانی
8) تلاش مجدانه در شناسائی و پیشگیری از آسیب های سازمان
9) شناسائی متخلفان و قانون گریزان و برخورد متناسب و قانونی با آنان
10) بهره مندی از نگرشی کلان و برنامه ریزی متناسب با فن آوری های روز
11) توجه لازم به سه اصل : دقت ، صحت و سرعت در بررسی گزارشهای رسیده و اطلاع رسانی به موقع
12) اهتمام به تحقق بخشیدن سه شعار اساسی : حراست اثرگذار، تصمیم ساز و پاسخگو
13) انجام ماموریتهای محوله

 

اطلاعات تماس:‌ ۰۵۱۵۵۲۵۸۸۰۱ داخلی ۱۱۳

مرکز آموزش عالی کاشمر

آدرس: کاشمر، بلوار سید مرتضی، مرکز آموزش عالی کاشمر

مطالب تصادفی

“روز جهانی حیات وحش “

سازمان ملل متحد روز ۳ مارس را با هدف افزایش آگاهی عمومی درباره تعداد حیوانات…

۱۳ اسفند ۱۴۰۳

وظایف متقاضیان برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۴

۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

پذیرش مقاله دکتر امین حسینی در یکی از مجلات تخصصی و معتبر جبر خطی.

به گزارش معاونت پژوهشی مرکز آموزش عالی کاشمر مقاله دکتر امین حسینی در مجله تخصصی…

۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

دکتر محمدرضا فرنگی – عضو هیات علمی

  نام و نام خانوادگی محمدرضا فرنگی مرتبه علمی  استادیار تحصیلات کارشناسی: ادبیات انگلیسی -…

۲۶ فروردین ۱۴۰۴

دسترسی سریع

  • اخبار و اطلاعیه ها
  • سامانه دانشجویی
  • سامانه اساتید
  • کتابخانه
  • ارتباط با ما
  • گالری تصاویر
  • امور تسهیلات وام

پیوندها

  • دفتر مقام معظم رهبری
  • دفتر ریاست جمهوری
  • استانداری خراسان رضوی
  • سامانه ملی کارآموزی
  • وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • صندوق رفاه دانشجویان
  • فرمانداری کاشمر
  • بنیاد ملی نخبگان خراسان رضوی
  • دانشگاه های دولتی وزارت عتف
  • سامانه همیاری دانشگاهیان در فرهنگ
  • سامانه پاسخگویی به شکایات
  • شبکه ازمایشگاه های علمی ایران(شاعا)

دسترسی سریع

  • ریاست دانشگاه
  • پیشنهادات ،انتقادات و شکایات
  • ارتباط با دانشگاه
  • آیین نامه ها و فرم های پژوهشی
  • پورتال دانشجویی
  • پورتال اساتید
  • سامانه اختصاصی اساتید
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی
  • مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز
  • سامانه ساجد
  • سامانه ملی کارآموزی و کارورزی
  • دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی
  • مرکز بهداشت و درمان دانشجویی

اطلاعات آدرس

آدرس: کاشمر، بلوار سید مرتضی، مرکز آموزش عالی کاشمر

  تلفن تماس:05155258801
کد پستی:9671995335

 پست الکترونیک: info [at] kashmar.ac.ir

ضمنا جهت برقراری ارتباط با دفتر نظارت و ارزیابی مرکزآموزش عالی کاشمر از طریق ایمیل
 nezarat.g [at] kashmar.ac.ir اقدام فرمایید.

تمامی حقوق برای «مرکز آموزش عالی کاشمر» محفوظ است.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?