امروز جمعه 31 فروردين 1403

کلاس های مرکز آموزش عالی کاشمر به صورت مجازی برگزار می شود

رئیس مرکز آموزش عالی ‌کاشمر گفت: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه مقابله با کرونا، دروس نیم‌سال جدید تحصیلی در این واحد دانشگاهی به صورت مجازی برنامه‌ریزی شده است.
دکتر هادی معماریان در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و در راستای حفظ سلامت دانشجویان و فاصله گذاری اجتماعی، برنامه آموزشی این دانشگاه به صورت غیر حضوری ادامه خواهد یافت و هر زمان شرایط مناسب شد بلافاصله به آموزش حضوری بازخواهیم گشت.
وی ادامه داد: طبق دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، حضور دانشجویان در مکان های آموزشی به صورت حضوری وجود نخواهد داشت و به همین دلیل دروس به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: تابستان سال جاری برخی از دروس عملی با راهکارهای مناسب از سوی اساتید و دانشگاه برگزار شد تا دانشجویانی که در حال فراغت از تحصیلند دچار مشکل نشوند ولی برای سایر دانشجویان این درس‌ها ناتمام باقی ماند تا زمانی که امکان ارائه این دروس به صورت حضوری مهیا شود.
مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان یک مرکز دانشگاهی دولتی در منطقه ترشیز است که قریب هزار دانشجو در شش رشته در مقطع کارشناسی به صورت روزانه و شبانه در آن در حال تحصیلند.
همچنین 14 عضو هیأت علمی در کنار 80 نفر از اساتید مدعو مجرب در قالب گروه های آموزشی این مرکز مشغول تدریس هستند.

دسته مطلب: