امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

دانشجویان گروه کامپیوتر مرکز آموزش عالی کاشمر در رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج درخشیدند

مدیر گروه کامپیوتر مرکز آموزش عالی عالی گفت: دانشجویان گروه کامپیوتر این مجموعه دانشگاهی، در رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج موفق به کسب مقام چهارم شدند.
دکتر فائزه رمضانی در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر دراین خصوص اظهار داشت: تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان گروه کامپیوتر در هماهنگی با بسیج شهرستان در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج در مرحله استانی شرکت نمودند .
وی افزود: این رویداد یک ماراتن 48 ساعته بود که در مشهد طی مدت دو روز برگزار شد و توسعه دهندگان بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و تولید کنندگان پویا نمایی از سراسر کشور در مرحله استانی گرد هم آمده و به رقابت پرداختند .
دکتر رمضانی خاطر نشان کرد: تیم مرکز آموزش عالی کاشمر متشکل از خانم‌ها سیده مهشاد عصمتی، مطهره اقبالی نیا، ملیحه سلیمانی طبسی و آقایان سید اباصالح فاطمی ترشیزی و علی نجف زاده پس از این رقابت 48 ساعته با اختلاف یک امتیاز موفق به کسب مقام چهارم این رقابتها شدند.
گفتنی است ؛ چهارمین مرحله استانی رویداد ‏سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که توسط سازمان فضای مجازی بسیج استان برگزار شده بود، ۱۴۰ نفر در قالب ۴۰ تیم در این رویداد حضور داشتند که ۲۲ تیم در بخش پویا نمایی، هشت تیم در بخش نرم افراز و اپلیکیشن و ۱۰ تیم در بخش بازی سازی بودند و تیم های برتر این رویداد به مرحله کشوری که در اواسط آذر ماه در تهران برگزار می شود راه یافتند.