امروز سه شنبه 28 فروردين 1403

بیانیه شورای فرهنگی اجتماعی مرکز آموزش عالی کاشمر در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی

شورای فرهنگی اجتماعی مرکز آموزش عالی کاشمر با انتشار بیانیه‌ای، اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی را محکوم کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
بسیج دانشجویی تشکلی انقلابی است که به فرمان امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، برای دفاع از اسلام، انقلاب و پاسداری از اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی، ترویج اسلام ناب محمدی(ص)، پاسخ به مسائل اعتقادی بسیجیان و جلوگیری از نفوذ ایادی بیگانه، تلاش برای ایجاد حکومت بزرگ جهانی اسلام و ترویج تفکر بسیج در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تشکیل گردیده است.
 تحریم بسیج دانشجویی، نه تنها اراده فرزندان ایران اسلامی را در دانشگاه‌‌ها تضعیف نمی‌کند بلکه عزم آنان را برای همت بیشتر و برداشتن گام‌های بلند در مسیر پیشرفت ایران اسلامی و فتح قله‌های علم، فناوری و ایجاد تمدن نوین اسلامی استوار‌تر می‌سازد. استعمارگران منحوس گمان می‌کنند با تحریم بسیج دانشجویی می‌توانند جوانان غیور بسیجی ایران اسلامی را از صحنه ایستادگی و پیشرفت دور کنند، اما نمی‌دانند که سربازان خمینی کبیر تا آخرین قطره از خاک وطنشان حمایت می‌کنند.
شورای فرهنگی اجتماعی مرکز آموزش عالی کاشمر ضمن محکوم کردن این اقدام مغرضانه اتحادیه اروپا اعلام می دارد که بسیج چشم و چراغ ایران همیشه مقتدر و پاینده بوده و هست و ما دانشگاهیان نیز در ادامه این شجره طیبه با پیروی از مقام عظمای ولایت در سایه همراهی و همدلی نسل جوان، مومن و انقلابی، مسیر را تا اقتدار ملی و پیشرفت همه جانبه ایران عزیز با قدرت و قوتی مضاعف ادامه خواهیم داد تا آینده بهتری برای مردم این سرزمین رقم خورد.
ان شاءالله