امروز جمعه 31 فروردين 1403

امسال هزار و 497 داوطلب کارشناسی ارشد در کاشمر با هم رقابت می کنند

امسال هزار و 497 داوطلب کارشناسی ارشد در کاشمر با هم رقابت می کنند که از این تعداد 849 نفر معادل 56.7 درصد زن و 648 نفر معادل  43.3 درصد مرد هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در کاشمر در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، با بیان اینکه این آزمون در  شهرستان در 3 روز و در 5 حوزه برگزار می‌شود؛ گفت: بیشترین آمار داوطلبان آزمون ارشد با 848 نفر مربوط به صبح پنج شنبه هفتم مرداد است.
دکترهادی معماریان اظهار داشت: شروع فرآیند آزمون از 7 صبح و شروع رسمي آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح خواهد بود و مدت زمان آزمون ارشد در رشته‌های مختلف از ۹۰ دقیقه تا ۲۷۰ دقیقه متغیر است و داوطلبان به یک دفترچه سئوال که شخصی سازی شده پاسخ خواهند داد که داوطلبان بايد حداکثر تا ساعت 7:30 صبح آزمون به حوزه امتحاني خود مراجعه نمايند.
وی افزود: بنا به اعلام سازمان سنجش، داوطلبان قبل از دریافت کارت ورود به جلسه فرم خود اظهاری را پرکنند، همچنین از ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون داشتن ماسک جلوگیری می‌شود.
وی با اشاره به فعال شدن حوزه رفع نقص در محل مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: مطابق معمول برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
معماریان گفت: ما به عنوان مجری آزمون ها، تلاش خود را برای حفظ سلامتی داوطلبان به کار می گیریم. لذا انتظار می ورد داوطلبان نیز با استفاده از ماسک و رعایت دستوارالعمل های بهداشتی در قبال سلامتی دیگران متعهد باشند.
وی گفت: طبق پروتکل‌هایی که تعیین شده در برگزاری آزمون فاصله اجتماعی رعایت خواهد شد و صندلی‌ها در فاصله مشخصی در محل آزمون چیده شده‌اند و قبل از برگزاری هر نوبت از آزمون ارشد سالن‌های برگزاری آزمون گندزدایی و ضدعفونی می‌شود و کارشناسان بهداشت در محل برگزاری آزمون حضور دارند و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.
گفتنی است امسال بالغ بر ششصد و سي و چهار هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد طی روزهای ششم، هفتم و هشتم مرداد ماه در بيش از  367 شهر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

دسته مطلب: