نام و نامخانوادگی | عنوان شغلی - مسئولیت ها | شماره تماس | |
---|---|---|---|
زهرا هراتی | مدیر امور مالی | 05155258773- داخلی 121 |
شرح وظایف:
مدیر مالی
-1 نظارت بر اجرای صحیح کلیه مقررات، دستورالعمل ها و روش های مصوب مالی و معامالتی.
-2 بررسی و تایید نهایی پرداختهای دانشگاه با توجه به مجوزهای مالی
-3 نظارت بر وضعیت نقدینگی و مشارکت در تصمیم گیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز و چگونگی استفاده از منابع مالی موجود.
-4 ایجاد، حذف یا تغییر در حساب های مالی به منظور اجرای هرچه مطلوبتر حسابداری تعهدی در ستاد و واحدهای تابعه.
-5 برنامهریزی به منظور انطباق نظامهای مالی و هزینهیابی با اقدامات جاری با توجه به لزوم محاسبه قیمت تمام شده فعالیتها.
-6 شرکت در جلسات بودجه و همکاری لازم به منظور تهیه بودجه سالیانه دانشگاه و تایید آن.
-7 برنامهریزی و تصمیمگیری مقتضی در خصوص مغایرت عملکرد با بودجه ستاد و واحدهای تابعه.
-8 برنامهریزی به جهت اجرای مصوبات هیات امناء درخصوص مسائل مالی و نظارت بر اجرای آن.
-9 تهیه و تدوین دستورالعملهای تخصصی مالی و نظارت بر اجرای آن
-10بررسی و تایید نهایی محاسبات مربوط به قیمت تمام شده خدمات و همچنین تهیه و ارائه گزارشات مدیریتی مورد نیاز دانشگاه.
-11 برنامه ریزی جهت بستن حسابها در پایان سال مالی و تهیه گزارشهای مالی مورد نیاز جهت ارائه به مراجع ذیربط.
-12 اتخاذ ترتیبات لازم به منظور هماهنگی با بازرس، حسابرسان و سایر مراجع ذیصلاح.
-13تنظیم برنامه آموزش جهت کارکنان امور مالی دانشگاه، به نحوی که کلیه کارکنان در جریان امور همکاران خود قرار گرفته و در موارد لزوم جایگزینی کارکنان به سهولت امکان پذیر گردد .
کارپردازی
: -1 امورات مربوط به خرید از بازار
: -1 ساخت و ساز
-2 آشپزخانه
-3 خوابگاه
-4 مرکز
-5 مرکز نوآوری
-2 ثبت خرید های مختلف از بازار و ثبت در سیستم جهت حسابداری خرید ها (بایگانی موارد خریداری شده)
-3 تنظیم و چاپ اسناد هزینه ای کارپردازی
-4 پرداخت های کاپردازی و تسویه حساب با بازار
-5 مدیریت تنخواه کارپردازی
-6 هماهنگی خدمات ازقبیل کارگر، ساخت و ساز، نظافت و...
-7 استعلامات قانونی مربوط به خرید های متوسط و بزرگ
-8 بررسی و الویت بندی درخواست های خرید
-9 امورات مربوط به ماشین مرکز
-10 پیگیری صدور فیش های مالیات و تامین اجتماعی در ادارات مذکور
-11 راه اندازی و فعال سازی سامانه ستاد ایران و خرید موارد ضروری از این سامانه
-12 فرآیند تکمیل اسناد کارپردازی از زمان صدور تا تحویل
کارشناس امین اموال
-1 ثبت و بایگانی درخواست های خرید ، مدیریت خرید
-2 ثبت کالاهای خریداری شده در سیستم اموال و رهگیری آنها
-3 ثبت کالاهای مصرفی و رهگیری آنها تا زمان مصرف و تحویل
-4 صدور حواله های ورود و خروج اموال به انبار
-5 صدور برچسب اموال و نصب بر روی اموال
-6 آشنایی با بخشنامه های انبار داری و مدیریت اموال
-7 ثبت فاکتور های خریداری شده در سامانه 169 معماالت فصلی
-8 ارائه گزارش های بانکی، موجودی، سود،
-9 انجام امورات بانکی مانند انتقال عواید اختصاصی، درخواست دسته چک، افتتاح حساب جدید، افتتاح سپرده ، مراقبت از سود حساب های بانکی
-10 مدیریت ورود و خروج اموال توسط اشخاص به مرکز
-11 انبار گردانی و حفاظت از اموال
-12 تهیه فرم شماره 16 اموال
-13 صدور قبض انبار و حواله انبار
-14 تهیه گزارشات لازم برای مدیر مالی در حوزه دسته بندی خرید ها
کارشناس مالی
-1تنظیم اسناد حقوق و حسابداری
-2 واخواهی و رسیدگی به اسناد حسابداری و کارپردازی
-3تهیه و ارسال لیست بیمه سلامت
-4تهیه و ارسال لیست تامین اجتماعی
-5تهیه و ارسال لیست مالیات حقوق
-6 محاسبه حقوق پرسنل قرارداد کار معین و هیات علمی
-7 تهیه دیسکت پرداختی حقوق ها
-8 تهیه و ارسال لیست بیمه بازنشستگی
-9 درخواست صدور مفاصاحساب
-10 پرداختی های حسابداری
کارمندان حوزه مدیریت مالی
مدیریت مالی: زهرا هراتی
حسابدار و امین اموال: خانم کوهستانی
کارپرداز: آقای صابری
کارشناس مالی: آقای روحانی