امروز سه شنبه 28 فروردين 1403

‍ پيام تبريك رئيس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو

رئيس مرکز آموزش عالی کاشمر با صدور پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه در راستای ارتقا و تعالی مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان تنها دانشگاه دولتی ترشیز و پیشرو در توسعه پایدار، فرا رسیدن سال نو را  تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر این پیام بدین شرح است؛ "یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال" بهار طبیعت نوید بخش شکفتن و رویش و زمینه‌ساز تحول در زندگی مادی و معنوی انسان‌هاست. نوروز این آیین کهن و اصیل ایرانیان همواره  پیام آور آینده‌ای بهتر بوده و هست. اگرچه در سالی که گذشت، ایران عزیزمان بحران‌های زیادی را تجربه کرد  و خوشبختانه از همه آنها سربلند بیرون آمد. اینک، سال نو را در حالی آغاز می کنیم که همه ما با همدلی و همبستگی، برای سلامتی خود و دیگران "حول حالنا الی احسن الحال" را به نیت ریشه کنی بیماری ناشی از ویروس کرونا و بهبود حال همه مبتلایان زمزمه می کنیم و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را که برای نجات جان بیماران و التیام درد دردمندان با از خودگذشتگی در خط مقدم جبهه سلامت جان خود را فدا کردند، گرامی می داریم.

مرکز آموزش عالی کاشمر در سال 99با تلاش وافر کارکنان، دانشجویان، پژوهشگران و اساتید محترم در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی در منطقه نقش آفرینی کرد و امیدوارم این تلاش در سال جدید باعث توسعه هر چه بیشتر این مجموعه دانشگاهی و رشد و شکوفایی شده و برگ زرین دیگری به افتخارات دیار ترشیز افزوده شود.

رویکرد مرکز آموزش عالی کاشمر در سال 1400 قدم نهادن در مسیر یک دانشگاه پویا و کارآفرین است، امیدوارم با آغاز سال جدید و با همکاری و همدلی کارکنان بتوانیم اهداف و سیاست‌های این مرکز دانشگاهی را جامه عمل بپوشانیم.

اینجانب ارزو دارم؛ دراین رویش سبز خداوندی، الطاف و نعمات او همواره شامل حال همه ما شود و در آستانه فرارسیدن عید نوروز باستانی و طمطراق پیک بهاران و فرا رسیدن نوروز 1400، پیشاپیش تبریک و تهنیت صمیمانه خود را تقدیم محضر همه عزیزان به ویژه اساتید، اعضای هیئت علمی، پرسنل و دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر، از خداوند سبحان بهروزی و تندرستی برای همگان آرزومندم. 

امیدوارم در سال جدید و در آستانه بهار، حال خوب‌مان را با جشن شکست کرونا پیوند بزنیم و شاهد بازگشت سلامتی و آرامش به کشور عزیزمان باشیم و در سایه توجه حضرت ولی عصر و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، بیش از پیش تلاش نموده تا مسیر توسعه و تعالی دیارمان را با همت نخبگان و دانشگاهیان با انجام مسئولیت اجتماعی خویش رقم بزنیم.                            

دکترهادی معماریان 

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر