امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

کلاس های آموزشی دانشجویان نوورود مرکز آموزش عالی کاشمر به صورت مجازی برگزار می شود

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی، تمام کلاس‌های آموزشی دانشجویان نو ورود این دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
دکتر هادی معماریان در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از روز شنبه 24 آبان ماه کلاس‌های آموزشی این دانشجویان آغاز شده و طبق برنامه آموزشی ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: همچنین تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری تور مجازی ورودی‌های جدید در نظر گرفته شده تا هفته آینده برگزار شود.
وی گفت: از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا، این دانشگاه به عنوان یکی از اولین مراکز دانشگاهی آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار داد و اکنون شاهد برگزاری ۱۰۰ درصدی تمام کلاس‌ها به صورت غیر حضوری هستیم.
وی با اشاره به جذب چشمگیر دانشجو در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: توسعه و تعالی مرکز آموزش عالی کاشمر هدف اصلی همه دست اندر کاران این مجموعه است.
مرکز آموزش عالی کاشمر با قریب به یک دهه سابقه فعالیت  و 13 عضوهیئت علمی و بیش از 80 مدرس مدعو، قریب هزار دانشجو دارد که در شش رشته در مقطع کارشناسی مشغول تحصیلند.