امروز پنجشنبه 30 فروردين 1403

پیام قدردانی رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر از نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر طی پیامی از تلاش های نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی بابت افزایش بودجه ردیف اعتباری مرکز تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، دکتر هادی معماریان خلیل آباد رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر طی پیامی از کمک های دکتر بهروز بنیادی نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش بودجه ردیف اعتباری مرکز تقدیر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است؛
جناب آقای دکتر بهروز بنیادی نماینده محترم مردم منطقه ترشیز کهن در مجلس شورای اسلامی

با سلام و عرض تبریک فرارسیدن نوروز باستانی
بدون شک حضرتعالی به نقش مؤثر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستیابی به توسعه پایدار منطقه واقفید و همواره مرکز آموزش عالی کاشمر را مورد حمایت قرار داده اید. در این راستا، توجه ویژه، نگرش متعالی و هوشمندانه جنابعالی به مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان دانشگاه پیشرو در توسعه پایدار، فرصت مغتنم و مبارکی را برای ارتقای کیفی و گسترش کمی این دانشگاه فراهم نموده است. تلاش ارزنده جنابعالی در زمینه افزایش بیش از دو برابری بودجه این مرکز در ردیف اعتبارات هزینه ای سال 99 مبیّن نگاه ویژه تان برای فراهم نمودن بسترهای لازم جهت دسترسی جوانان شایسته دیار ترشیز به آموزش‌های عالی با کیفیت است.
لذا بدین‌وسیله از نقش آفرینی حضرتعالی در قامت چهره‌ی علمی و خستگی‌ناپذیر دیار ترشیز تقدیر و تشکر نموده و به پاس اخلاص، صداقت و سخت‌کوشی شما در فراهم نمودن بستر توسعه مرکز آموزش عالی کاشمر که موجب ایجاد امید بیشتر در جوانان منطقه، اساتید، کارمندان و دانشجویان عزیز این مرکز گردیده است، مراتب قدردانی خانواده بزرگ مرکز آموزش عالی کاشمر را به حضور اعلام می‌دارم.

هادی معماریان خلیل آباد
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر