امروز جمعه 31 فروردين 1403

پیام رییس مرکز آموزش عالی کاشمربه مناسبت نهم دی ماه روز "بصیرت"

رییس مرکز آموزش عالی کاشمربا انتشار پیامی به مناسبت یوم الله نهم دی، این روز را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، متن پیام دکتر "هادی معماریان " بدین شرح است:
شكل گيري حماسه ماندگار ۹ دي، حاصل تدابير بي نظير و نقش محوري رهبر حكيم انقلاب و بصيرت عمومي مردم بود. در واقع نقطه سرنوشت ساز و یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی کشور عزیزمان که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران، حماسه ای ماندگار و الهام بخش را ثبت نمود .
مردم عزتمند ايران اسلامی در حماسه انقلابی۹ دی با خلق يك رويداد ملی با هويتی دينی و اسلامی حماسه ای بزرگ آفريدند كه پيام اين حركت انقلابی نمايش وحدت و انسجام ملی ايران اسلامی ، پيوند عميق و ناگسستنی ملت ايران با شهدا و مقام معظم رهبری (مدظله العالي)، نقش بصيرت آحاد مردمی در شناخت و حضور به موقع بود.
بدیهی است؛ حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند؛ لذا این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شد و ماندگار گردید.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، سالروز تجلی بصیرت و آگاهی ملت ولایت مدار ایران اسلامی را به مجموعه مرکز آموزش عالی کاشمر، اساتید فرهیخته ، دانشگاهیان مومن و متعهد و دانشجویان فهیم و آگاه تبریک عرض می‌نمایم .
 

دکتر هادی معماریان
 رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر
دی ماه 99