امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

پیام تقدیر رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر از مسئولین و عوامل اجرایی کنکور کارشناسی ارشد 99

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر دکتر هادی معماریان خلیل آباد رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در پیامی از همکاری و زحمات مسئولین وعوامل اجرایی شهرستان در امر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد۹۹ تقدیر نمود.
متن پیام به شرح زیر است:
"به نام خداوند جان و خرد"
خداوند متعال را شاکریم که امسال به رغم شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با مساعدت مسئولین شهرستان و با همت والا و تلاش همه همکاران و عوامل اجرایی شاهد برگزاری منظم و در کمال صحت این رقابت علمی کشور بودیم.
بدون تردید برگزاری این آزمون وظیفه ای خطیر و کاری بسیار حساس در شرایط فعلی بود که نیاز به برنامه ریزی گسترده از ضدعفونی فضا گرفته تا رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت نظم و اصول بهداشتی داشت،
اینجانب بر خود فرض می دانم؛ مراتب سپاس و قدردانی خویش را از فرماندار محترم و معزز، ریاست آموزش و پرورش، ریاست جمعیت هلال احمر، ریاست شبکه بهداشت، جهاد دانشگاهی، اورژانس، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری محترم، قرارگاه مردمی سلامت، نظام پزشکی، ادارات آب و برق و گاز و مخابرات و همکاران و دبیران گرامی و همه بزرگوارانی که در برگزاری این آزمون مهم علمی یار و مددرسان این مرکز دانشگاهی بودند؛اعلام نمایم. از درگاه ایزد منان برای همه عزیزان سلامتی و توفیق روز افزون در عرصه علم و دانش را خواستارم.
با تقدیم احترام
دکترهادی معماریان خلیل آباد_
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور

دسته مطلب: