امروز جمعه 10 فروردين 1403

پیام تبریک سرپرست دانشگاه دولتی کاشمر به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر  با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه  «روز روابط عمومی و ارتباطات» را تبریک گفت.

 متن پیام دکتر امین حسینی به شرح ذیل است:

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):  «روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.»

 27 اردیبهشت که بنام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
در عصر حاضر روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان و یا مجموعه ای جایگاه ویژه‌ای دارد، به طوری که بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
لذا بر خود فرض می دانم فرا رسیدن ٢٧ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را  به تمامی تلاشگران و فعالان زحمت کش حوزه روابط عمومی که با الهام از هم افزایی و هم اندیشی در راستای اعتلای امر اطلاع رسانی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند تبریک عرض نمایم و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.