امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

پیام تبریک رییس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت روز خبرنگار

در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، دکتر هادی معماریان رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر متن پیام بدین شرح است:
هفدهم مردادماه، سالروز تجلیل از پیام آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند.
درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی‏گیرند. آنان که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار نقش آفرینی می کنند.
بدون شک خبرنگاران  مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارند و آنها در قبال باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه  مسئولند و توج به  این موارد، راه رسیدن به تعالی را در حرفه مقدس اطلاع رسانی برای آنان هموار می‏سازد.
اینجانب فرا رسیدن روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی تبریک گفته، از خداوند برای این عزیزان و به ویژه خبرنگاران فعال در عرصه علم و فرهنگ و پژوهش، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

دکتر هادی معماریان _ رییس مرکز آموزش عالی کاشمر
مرداد ماه ۹۹

دسته مطلب: