امروز جمعه 10 فروردين 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت 12 اردیبهشت ماه روز گرامیداشت مقام"معلم"

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در آستانه دوازده اردیبهشت ماه مصادف با بزرگداشت سالروز شهادت آیت ­الله مرتضی مطهری، استاد دانشگاه تهران و از نظریه پردازان انقلاب اسلامی که به نام روز معلم نامگذاری شده است، فرا رسیدن این روز را  به همه فعالان حوزه تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی این مرکز تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر متن پیام بدین شرح است؛
"به نام خداوند لوح و قلم"
 تردیدی نیست که روز معلم یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت می گمارند.
در بیان اهمیت کار معلمی همین بس که امیر مومنان میفرمایند: " هرکس به من کلمه ای بیاموزد ؛ مرا بنده خود ساخته است" و معمار انقلاب از معلمی به عنوان شغل انبیا یاد می کنند.
 یقینا نقش معلمان عزیز و اساتید دانشگاه در شرایطی که ايران امروز ما بيش از هر زمانی نيازمند ارتقا و توسعه است، پررنگ تر است و برای تربيت انسان های كارآمد و توانمند که توسعه کشور را رقم بزند نیاز به جانفشانی معلمین است و رسالت معلمان در اين برهه دو چندان می شود؛ زیرا معلمان بنای عظيم آينده‏ جامعه را پی می ريزند و آينده سازان را برای تحقق چشم اندازهای آينده می پرورانند.
بنده بر خود لازم می­ دانم ضمن قدردانی از تلاش ­ها، خدمات و زحمات دلسوزانه اعضای محترم هیات علمی مرکز آموزش عالی کاشمر ، 12 اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم را به همه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض نمایم.
رجاء واثق دارم ؛ با همدلی و همراهی در انجام وظایف خطیر معلمی، تربیت آینده­ سازان این مرز و بوم و آبادانی ایران اسلامی ارتقا علمی و آموزشی کشور و منطقه رقم بخورد.
                                     
دکتر هادی معماریان خلیل آباد
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر