امروز جمعه 31 فروردين 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت عید سعید فطر

‍  رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، عید فطرت های پاک را به محضر رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر در این پیام دکتر هادی معماریان با اشاره به فرا رسیدن عید فطر به عنوان عید بزرگ جهان اسلام با همه عظمت و آثار و برکات مادی و معنوی خاص آن اظهار داشته است :
امت اسلام پس از توفیق یک ماه روزه داری و  عبادت خالصانه در برابر پروردگار، خود را برای بهره گیری از آثار ماندگار ارزش های برگرفته از حضور در ضیافت الهی و تجلی آن در افکار و رفتار خود و نیز حضوری مسئولانه در عرصه فعاليت‌هاي فردی و اجتماعی آماده می‌نمایند.
وی در بخش دیگر این‌پیام افزود: اگر چه مردم مسلمان ایران در رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط خاصی را تجربه کردند اما شاهد موج همدلی و کمک های مومنانه آنان در حمایت از اقشار آسیب دیده از این بیماری بودیم. جامعه دانشگاهی کشور نیز به عنوان پیشتازان و راهگشایان تحولات اجتماعی و پیشرفت‌های علمی با تکیه بر دانشوری، خردورزی و دین باوری با وقوف بر نقش ممتاز و متمایز خویش در آگاهی بخشی و ایجاد اتفاق و اتحاد اسلامی و وفاق ملی، دراین ایام با تداوم آموزش‌هاي مجازی، با توفیقات الهی و همت و تلاش فزاینده، مسئولیت های خطیر خود در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساندند.
 امیدآنکه تلاش های آنان جهت توسعه و تعالی فعاليت‌هاي علمی و پژوهشی به منظور تحقق اهداف و برنامه های نظام آموزش عالی به نحو شایسته ثمر دهد.
هادی معماریان خلیل آباد
رئيس مرکز آموزش عالی کاشمر