امروز چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

ویژه برنامه های مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت روز دانشجو اعلام شد

مدیر امور دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر ویژه برنامه های این مرکز به مناسبت 16 آذر بزرگداشت روز دانشجو را اعلام كرد.

 دکتر علی اصغر مازنی در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر ضمن تشریح تشريح برنامه‌هاي بزرگداشت روز دانشجو اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده به مناسبت روز دانشجو با رعایت نکات لازم و تمام دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا برنامه‌هاي بزرگداشت 16 آذر، در راستای زمينه‌سازي جهت حضور فعال و نقش‌آفرينانه دانشجويان  برگزار می شود.
وي افزود: با همکاری  امور فرهنگی-اجتماعی مرکز آموزش عالی کاشمر.به مناسبت گرامیداشت۱۶آذر روز دانشجو، پویش تلخ و شیرین دوران دانشجوئی در ایام کرونا به محور اوقات فراغت، فضای مجازی، ایام دانشجویی، کلاسهای مجازی درسی، مهارتهای زندگی در ایام کرونا، مسئولیتهای دوران دانشجویی، فرصتها و تهدیدهای دوره دانشجویی، ارتباط با خانواده در دوران دانشجویی، ارتباط با مسئولین دانشگاه در دوران دانشجویی برگزار می شود که جوایز نقدی برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده است. 
دکتر مازنی افزود: جایزه نقدی این پویش برای نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال است که دانشجویان تا ۱۵آذرماه ۱۴۰۰ مهلت ارسال دارند.
وی گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، کلیپ، دلنوشته و یادداشت به آدرس زیر در پیام رسان تلگرام و واتساپ   @ramezanniamm ارسال نمایند.
گفتنی است؛ روز دانشجو، در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود. این روز، به یاد سه دانشجو (مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی) که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.