امروز جمعه 10 فروردين 1403

نماینده سازمان سنجش کشور : فرآیند آزمون کارشناسی ارشد در مرکز آموزش عالی کاشمر به خوبی برگزارشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، نماینده سازمان سنجش کشور با بیان اینکه فرآیند آزمون کارشناسی ارشد در مرکز آموزش عالی کاشمر به خوبی برگزارشد، گفت:تمامی مراحل فرآیند آزمون توسط نماینده تام الاختیار سازمان مشهود و قابل تقدیر است.
محمدرضا آجرلو با قدردانی از مجموعه عوامل اجرایی حوزه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ در مرکز آموزش عالی کاشمر به ویژه دکترهادی معماریان ریاست مرکز،اظهار داشت: در طول فرآیند آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه چیدمان و نظم و ترتیب مجموعه سالنها و استفاده از صندلی سالم و مناسب به ویژه برای داوطلبان چپ دستو استفاده از وسایل سرمایش مناسب و نورپردازی استاندارد و از کیفیت عالی و چشمگیری برخوردار بود.
آجرلو افزود:به کارگیری نیروهای مجرب از مرکز آموزش عالی کاشمر، و آموزش و پرورش منطقه که در انجام کارخود مهارت لازم را داشتند و با ایجاد فضای آرام و امن، آزمونی موفق را برگزار نمودند.
وی گفت: پخش ملزومات آزمون، جمع آوری و شمارش تماماً در آرامش و طبق مقررات انجام و تحت حفاظت به مخزن و یا باجه رفع نقص منتقل شد؛ همچنین حفاظت مناسب و بازدید بدنی همراه با احترام و جمع اوری موبایل و لوازم داوطلبان، حضور نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و طبق آیین نامه انجام شد.
رییس مرکز آموزش عالی کاشمر نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این ازمون در نهایت آرامش و نظم گفت: با کمک ۵۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی این آزمون برگزار شد.
هادی معماریان خلیل آباد با اشاره به این که تلاش همه عوامل اجرایی برگزاری مطلوب این آزمون بودگفت: ا مسال هزار و 75 طلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 98 در شهرستان کاشمر شرکت داشتند که طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ خردادماه همزمان با سراسر کشور داوطلبان در مرکز آموزش عالی کاشمر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
گفتنی است؛ ‌ نیمی از داوطلبان این آزمون را زنان تشکیل می دادند.