امروز جمعه 10 فروردين 1403

نشست "روشنگری در انتخاب اصلح" در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد

در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ نشست  " روشنگری در انتخاب اصلح" در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، این نشست که به همت پایگاه بسیج پرسنل شهید تهرانی مقدم و امور فرهنگی- اجتماعی  مرکز آموزش عالی کاشمر با حضور  پرسنل مرکز برگزار گردید؛ مسئول امور سیاسی سپاه پاسداران شهرستان کاشمر به ایراد سخن پرداخت.

سرهنگ اکبری طی سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، شاخص های انتخاب درست را برای حاضرین یادآوری نمود.
وی با بیان اشاره به لزوم انتخاب آگاهانه طبق معیارهای رهبری اظهار داشت: علاوه بر ضرورت حضور مردم در انتخابات مجلس، انتخاب آگاهانه و گزینش کاندیداهای اصلح از اهمیت بسزایی برخوردار است و رهبرمعظم انقلاب  در بیانات خویش به مناسبت های مختلف به این مهم اشاره کرده و مردم را نسبت به دقت در انتخاب کاندیداها توجه داده اند.
وی با برشمردن ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید براینکه  نام و آوازه آن بزرگمرد در دل تاریخ و در میان اسطوره‌های بزرگ دینی نقش بست و فراموش ناشدنی است؛ گفت: امروز  اگر سردار سلیمانی می بود با توجه به اینکه او خود سرباز ولایت بود ازما چه انتظاری داشتند؟
وی با تاکید براینکه ما هم با تاسی از این سردار بزرگ سرباز ولایت باشیم گفت: ایشان  سه بار قسم جلاله خوردند والله که امروز قرارگاه حسین بن علی ایران است و حضرت آقا علمدار این قرارگاه هستند ما نیز باید امروز با مشارکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه ادای دین خود را به اسطوره غیرت و  نظام به درستی ایفا کنیم.

دسته مطلب: