امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403

مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاههای منطقه 9 کشور با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت

مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاههای منطقه 9 کشور که به میزبانی مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد؛ امروز با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه مرکز آموزش عالی کاشمر ظهر روز سه شنبه در آیین اختتامیه این مسابقات اعلام کرد: در این مسابقات 5 تیم در بخش دختران و 9 تیم در بخش پسران در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل دانشگاهی شرکت داشتند که در بخش تیمی پس از انجام بازی ها به صورت دوره ای در بخش دانشجویان دختر و پسر، دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول را کسب نمود.
ایشان با اعلام نتایج نهایی این مسابقات در بخش تیمی گفت: در مسابقات دانشجویان پسر تیمهای دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول، دانشگاه امام رضا عنوان دوم و تیمهای دانشگاه بیرجند و سمنان مشترکا عنوان سوم را کسب نمودند.
وی اظهار داشت: در ماده انفرادی پس از انجام بازی ها به صورت حذفی امیرحسین عباسپور از دانشگاه بیرجند و ماهان سلامی از دانشگاه سمنان عناوین اول و دوم را کسب کردند و حسن نخچیان از دانشگاه فردوسی و حجت علیزاده از دانشگاه امام رضا مشترکا سوم شدند.
وی گفت: در بخش دوبل دانشگاهی بترتب محمدرضا یوسفی و علی اسکندری از دانشگاه فردوسی، حسن نخچیان و مهدی گرمابی از دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول و دوم را کسب کردند و ماهان سلامی و محمد مهدی جوادی از دانشگاه سمنان و امیرحسین عباسپور و سید حسین حسینی از دانشگاه بیرجند مشترکا عنوان سوم را به دست اوردند.
وی اظهار داشت: دانشجویان بخش دختر دانشگاههای منطقه ۹ که طی روزهای دهم تا دوازدهم بهمن ماه به میزبانی مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد تیم دانشگاه فردوسی مشهد و تیم بیرجند عناوین اول و دوم را کسب نمودند و تیمهای آموزشکده فنی الزهرا و مرکز آموزش عالی کاشمر مشترکا سوم شدند.
ایشان اظهار داشت: در ماده انفرادی پس از انجام بازی ها به صورت حذفی سعیده مختاری مقدم از دانشگاه فردوسی و افسانه حسن نژاد از دانشگاه بیرجند بترتیب عناوین اول و دوم را کسب نمودند و فرزانه طبسی و فائزه یزدان فر از دانشگاه فردوسی مشترکاً عنوان سوم را به دست آوردند.
به گفته او در ماده دوبل نیز که بازی ها به صورت حذفی انجام شد افسانه حسن نژاد و رضوانه رضوی از دانشگاه بیرجند عنوان اول را به دست آوردند و سعیده مختاری مقدم و فائزه یزدان فر از دانشگاه فردوسی عنوان دوم را کسب نمودند و فرزانه طبسی و نیلوفر محمدی از دانشگاه فردوسی و مینا لطفی و الهام آذری از دانشگاه فنی الزهرا مشترکا سوم شدند.
وی گفت: تیمها و نفرات برتر این مسابقات سهمیه حضور در المپیاد سراسری دانشجویان کشور که در تابستان سال آینده در دانشگاه گیلان برگزار می شود را کسب کردند.
گفتنی است؛ در پایان این مسابقات به تیمهای برتر کاپ و حکم قهرمانی و به تمامی تیمهای شرکت کننده تندیس یادبود مسابقات اهدا گردید.